ازدواج با زنان تنها برای سرقت‌های میلیونی

3 زن همزمان پرده از راز این شوهر شیاد برداشتند تا اینکه وی در اتاقک سرایداری یک ساختمان به دام افتاد.

روز 21 شهریورماه ماجرای سرقت از خانه‌ای در فرجام، خیابان سراج، به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شد؛ با حضور مأموران کلانتری در خانه زن شاکی، وی گفت که پس از تعطیلی اداره و مراجعت به خانه متوجه سرقت طلا و جواهرات به ارزش 50 میلیون تومان شده است.

ردیابی عامل این سرقت با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران پیش روی ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان تیم بررسی صحنه سرقت، پس از بررسی‌های میدانی دریافتند که دزدان بدون هرگونه تخریب در ورودی آپارتمان، با اطلاع از عدم حضور زن جوان در خانه‌اش و اطلاع از محل دقیق نگهداری طلا و جواهرات، اقدام به سرقت کرده است.

کارآگاهان با توجه به نظریه کارشناسی تیم بررسی صحنه سرقت، برای شناسایی و دستگیری دزدان به تحقیق از دوستان و آشنایان زن جوان پرداختند.

در شاخه دیگری زن جوان که در طول روز در محل کار به سر می‌برد و روز سرقت نیز طبق معمول هر روزه در محل کارش حضور داشته؛ به کارآگاهان گفت: "زمانی‌که وارد خانه شدم، به هیچ عنوان متوجه سرقت نشده بودم چرا که هیچ‌گونه به هم ریختگی در وسایل خانه وجود نداشت تا اینکه به سراغ طلا و جواهرات خود رفتم و متوجه سرقت آنها شدم".

دو روز بعد زن جوان بار دیگر به کلانتری 126 تهرانپارس مراجعه کرد و این بار گفت که همسرش به نام محمد 39 ساله همزمان با سرقت از خانه خارج شده و به طرز مرموزی ناپدید شده است.

همزمان با بررسی‌های پلیسی برای شناسایی دزد آشنا و ارتباط آن با گم‌شدن شوهر زن جوان، پرونده‌ای مبنی بر ناپدید شدن مردی درپایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تشکیل شد که در آن زنی عنوان کرده بود همسرش چند روز پیش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. زمانی‌که مشخصات و تصاویر شوهر این زن در اختیار کارآگاهان قرار گرفت مشخص شد که وی کسی جز همان محمد نیست و راز این مرد 2 زنه فاش شد. بلافاصله تحقیقات از خانه دومین زن در دستور کار قرار گرفت. این زن پس از مراجعه به خانه و وارسی اموال داخل خانه به مأموران اعلام کرد همه طلا و جواهراتش به سرقت رفته است.

با توجه به شیوه و شگرد محمد در فریب دو زن و سرقت طلا و جواهرات از خانه هر دوی آنها، وی تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محمد پس از آخرین سرقت، به عنوان سرایدار و نگهبان در یک مجتمع مسکونی درغرب تهران مشغول به کار شده است.

با شناسایی دقیق مخفیگاه مرد فریبکار در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، وی دستگیر شد و سرقت‌های ماهرانه پس از ازدواج با زنان تنها را به گردن گرفت.

این مرد که تصور می کرد همین دوزن به طرح شکایت پرداخته‌اند وقتی راز سومین طعمه‌اش لو رفت پرده از سرقت‌های سریالی‌اش برداشت.

سومین زن به کارآگاهان گفت: چندی پیش با محمد ازدواج کردم تا اینکه پس از گذشت مدت کوتاهی، وی به بهانه پیگیری اقدامات اداری در خصوص ساختن آپارتمان در محل زمین پدری‌ام اقدام به گرفتن وکالت کاری در این خصوص کرد اما خیلی زود متوجه شدم که وی قصد داشته تا با تهیه این وکالت اقدام به کلاهبرداری از من کند؛ دقیقا از همان زمان وی ناپدید شد تا اینکه چند روز پیش متوجه شدم که همه طلا و جواهراتم به ارزش 30 میلیون تومان توسط وی به سرقت رفته است.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: در بررسی اسناد و مدارک شناسایی محمد، کارآگاهان موفق به شناسایی گروه دیگری از زنان فریب‌خورده شدند.

وی با تأکید بر این که مشخصات و اظهارات زنان فریب خورده بویژه در چنین پرونده‌هایی کاملا محرمانه می‌ماند، گفت: کلیه زنانی که بدین شیوه و شگرد مورد فریب، کلاهبرداری یا سرقت اموال قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی دزد به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.

کدخبر: 41946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟