قاتل شوخی مرگبارش را تکرار کرد + عکسهای بازسازی جنایت

ساعت 3 بعدازظهر 5 آبانماه امسال ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در جریان درگیری مرگبار چند جوان افغان در ساختمان نیمه‌‌کاره قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل با جسد خونین جعفر، جوان 18 ساله افغان روبرو شدند. در این مرحله بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم داسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی در صحنه جنایت حضور یافتند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که قربانی جنایت در حال آب پاشی روی دیوارهای سیمانی ساختمان بوده که به قصد شوخی مقداری آب روی همکاران ریخته که در پی آن محمد که در طبقه پایین بوده به این شوخی اعتراض کرده و درگیری لفظی بین آنها رخ می‌دهد. در ادامه محمد با چاقویی که در دست داشته روانه طبقه بالا می‌شود که در راه پله با جعفر درگیر شده و با زدن ضربه‌ای به سینه جعفر از صحنه جرم فرار می‌کند.

تیم جنایی با اقدامات فنی و پلیسی پی برد محمد 22 ساله پس از قتل به زابل رفته و در یک مغازه سوپر مارکت مشغول به کار شده است.

کارآگاهان روز 28 بهمن ماه در عملیاتی غافلگیرانه قاتل فراری را در زابل در محل کارش دستگیر می‌کنند.

محمد پس از اعترافاتش، روز 15 اسفند ماه در اداره پلیس آگاهی تهران بازسازی صحنه جنایت را انجام داد و به ماموران گفت: حدود یکماه بود که در آن ساختمان کار می کردم که روز حادثه به خاطر آب پاشی با جعفر درگیر شدم. دوستانش با چوب و میلگرد به هواخواهی جعفر مرا کتک زدند که در این مرحله یکی از طبقه پایین چاقویم را به دستم رساند که در راه پله‌ها وقتی با جعفر درگیر شدم ضربه‌ای به سینه‌اش زدم و سپس چاقویم را به یکی از کارگرها داده و پا به فرار گذاشتم.

وی افزود: قرار بود سوم اسفند ماه ازدواج کنم و پس از فرار نیز قصد داشتم همسرم را به زابل ببرم تا آنجا زندگی جدیدی را شروع کنم که دستگیر شدم.

بنا به این گزارش؛ تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد تا قرار مجرمیت متهم از سوی بازپرس مدیر روستا صادر شود.

تعدادی از عکسهای بازسازی صحنه

کدخبر: 41964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟