مرگ خونین پایان ناسزاگویی پای تلفن همراه

ساعت 10 شب سه شنبه 17 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 157 مسعودیه در جریان درگیری خونین چند جوان در منطقه مسعودیه قرار گرفتندو خیلی زود تیمی از ماموران برای پایان دادن به این ماجرا وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در صحنه درگیری و شلیک تیرهوایی موفق به دستگیری 4 جوان شدند و 3 جوان نیز که درهیاهوی مردمی موفق به فرار شدند و یکی از جوانان نیز غرق خون روی زمین افتاده بود.

پسر جوان که از ناحیه زیر گردن هدف چاقو قرار گرفته بود در همان صحنه درگیری به کام مرگ فرو رفت و در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت یکی از متهمان که داخل خودروی پلیس بود با باز کردن در خودرو پا به فرار گذاشت که شاهدان حادثه با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و محسن 25 ساله را در محاصره خود قرار دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که یکی از دوستان مقتول در خیابان سرگرم صحبت با تلفن بوده که با صدای بلند و از روی عصبانیت شروع به ناسزاگویی کرده که در این لحظه جوان دیگری نسبت به رفتار وی اعتراض کرده و جرقه درگیری بین 2 جوان زده شده است که چند جوان دیگر به هواخواهی دو جوان وارد میدان درگیری شده و با قمه و چاقو همدیگر را هدف قرار داده اند که محمد 21 ساله در این درگیری به قتل رسیده است.

تجسس های میدانی از شاهدان این درگیری نشان از آن دارد که محسن که قصد فرار از دست ماموران را داشته با چاقوی بزرگش محمد را به قتل رسانده است.

محسن صبح چهارشنبه 18 فروردین در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی به بازپرس پرونده گفت: شب حادثه داخل مغازه لبنیات فروشی بود که صدای درگیری شنیدم وقتی از مغازه بیرون آمدم دیدم یکی از دوستانم درگیر شده که من نیز به هواخوایی او وارد عمل شدم و با آنها درگیر شدم.

وی در ادامه گفت: من در درگیری بودم و مثل بقیه چاقو به دست داشتم اما من محسن را نکشتم و نمی دانم چه کسی به او ضربه را زد.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی پس از بازجویی ها و با توجه به مدارک و شواهد پلیسی محسن را به اتهام قتل و 3 جوان دیگر نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل بازداشت کرد و دستور داد تا تحقیقات برای دستگیری 3 متهم فراری این پرونده و اطلاعات تکمیلی، ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند.

کدخبر: 72771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟