شرور حبس ابدی دستگیر شد

سرهنگ "مهریار سعیدی" گفت: در پی شرارت های مکرر فردی سابقه دار در سطح بخش "اسماعیلیه" این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه اکیپ هایی از یگان امداد و پاسگاه "بلوک" پس از شناسایی محل های احتمالی تردد این فرد شرور را تحت نظر گرفتند و سرانجام او را در اقدامی ضربتی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح غیر مجاز و دیگر ادوات شرارت کشف کردند.

در کارنامه سیاه این شرور 27 ساله ی سابقه دار چندین مورد نزاع و درگیری، تیراندازی منجر به جرح، قدرت نمائی با سلاح گرم، حمل مواد مخدر، اخاذی و زورگیری، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی ساکنین دیده می شود.

وی با اشاره به این که سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سرنیزه جنگی از این شرور با نانم مستعار "میرک" کشف شده است، افزود: در استعلام رایانه ای نیز مشخص شد،وی دارای سه فقره سابقه تیراندازی چندین فقره سابقه حمل مواد مخدر و صدور رای غیابی حبس ابد از دادگاه ارزوئیه در کارنامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به این که متهم با قرارصادره مقام قضایی تحویل زندان شد، بیان کرد: نیروی انتظامی برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار دارد و نقش مردم در همکاری با پلیس در راستای کاهش فرصت های ارتکاب جرم از سوی هنجارشکنان بسیار حائز اهمیت است.

کدخبر: 72902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟