اعتراف به سرقت خودروی 2 قاضی کرمانشاهی

عصر 25 بهمن گذشته ماموران گشت کلانتری 145 آزادی حین گشت زنی متوجه رفتار مشکوک دو سرنشین خودرو پرشیا شدند.ماموران که احتمال می دادند که دو سرنشین خودرو جرمی را مرتکب شده باشند به راننده دستور ایست دادند اما او سراسیمه اقدام به فرار کرد.

در جریان تعقیب و گریز پلیسی با استعلام پلاک خودرو مشخص شد خودرو ساعتی قبل در منطقه شهرک غرب به صورت مسلحانه زورگیری و سرقت شده است. در حالیکه سارقان قصد تسلیم شدن نداشتند سرانجام پس از 40 دقیقه تعقیب و گریز با شلیک ماموران متوقف و دستگیر شدند. با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها به سرقت خودروی پرشیا به روش زورگیری اعتراف کردند. حامد سردسته باند درباره جزئیات سرقت گفت: ساعتی قبل به همراه دوستم به عنوان مسافر سوار خودروی پرشیا شدیم و دقایقی بعد با تهدید اسلحه راننده را از خودرو پیاده کرده و آن را سرقت کردیم.اما ساعتی قبل ماموران در حوالی میدان آزادی به ما مشکوک شده و دستگیرمان کردند.
در ادامه دو متهم با دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت بازداشت شدند و در تحقیقات تخصصی با اعتراف به سرقت سه خودرو به روش مسلحانه ادعا کردند خودرو ها را پس از سرقت به کرمانشاه برده و به یک مالخر به قیمت 2.5 میلیون تومان می فروختند .
در حالی که تحقیقات از سارقان مسلح خودروی پایتخت ادامه داشت حامد در جدید ترین بازجویی ها امروز به سرقت خودروی دو قاضی در کرمانشاه اعتراف کرد و گفت: علاوه بر اینکه خودروها را از تهران سرقت کرده و در کرمانشاه می فروختیم، چند روز قبل از دستگیری، خودروی زانتیا و پرشیا دو قاضی را در کرمانشاه سرقت کردیم.
با اعترافات جدید متهمان تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت آنها آغاز شد.

کدخبر: 72910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟