پایان گروگانگیری در پایانه جنوب با تیزهوشی زن‌جوان

چندی پیش ماموران گشت انتظامی کلانتری 208 پایانه جنوب تهران هنگام گشت زنی در پایانه جنوب بودند که ناگهان مرد جوانی درحالی‌که پریشان و نگران به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و گفت: بنده در شهرستان یزد به مقصد تهران سوار بر یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری شدم، سپس در ساعت 03:00 بامداد به تهران رسیدم در حین پیاده شدن از اتوبوس شاگرد راننده ادعا کرد که باید مبلغ 500 هزار تومان کرایه بدهم و وقتی بنده مخالفت کردم، مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

شاکی ادامه داد: آنان مرا در داخل جعبه اتوبوس انداخته و سپس با همسرم تماس گرفتند و گفتند که باید مبلغ پانصد هزار تومان جهت آزادی شوهرتان تهیه کنید.
سپس زن جوان به ماموران، ادامه داد: پول را سریعا آماده کردم و به ترمینال آمدم، با شخصی که به من تماس گرفته بود، زنگ زدم و او مرا به سالن انتظارات پایانه هدایت کرد تا منتظر او بمانم.
وی افزود: پس از چند دقیقه جوانی خودش را راننده اتوبوس معرفی کرد و درخواست دریافت پول را داشت که گفتم تا زمانی که شوهرم نبینم پولی نمی‌پردازم،‌سپس با وی به سمت اتوبوس حرکت کردیم و آنان همسرم را از داخل جعبه اتوبوس بیرون آوردند که ناگهان با ایجاد سر و صدا و ایجاد ازدحام جمعیت موفق به فرار شدیم.
سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبربه خبرنگاران گفت: ماموران بلافاصله دست به کار شده و با بستن تمامی راه‌های فرار موفق به دستگیری راننده و شاگرد اتوبوس شدند.
وی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کرده و پرونده آنان جهت شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کدخبر: 73494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟