پایان گروگانگیری مسلحانه مادر و بچه‌ها با شلیک پلیس + عکس

صبح دوشنبه یکی از مأموران کلانتری مهرشهر کرج به دو موتورسوار که یک کیف نیز همراهشان بود مشکوک شده و دستور ایست داد. اما هنگامی که وی قصد بازرسی کیف را داشت ناگهان یکی از مردان موتورسوار با قمه به مأمور جوان حمله ورشد و او را زخمی کرد. بعد هم دونفری پا به فرار گذاشتند. همان موقع نیزخودروی گشت کلانتری به تعقیب متهمان پرداخت.
دقایقی بعد و درجریان عملیات تعقیب و گریز نه چندان طولانی، مأموران ابتدا با شلیک 5 تیرهوایی سعی کردند متهمان را متوقف کنند اما وقتی آنها بی‌توجه به فرمان ایست و شلیک‌های پلیس به فرارشان ادامه دادند مأموران چاره‌ای جز شلیک دو گلوله مستقیم ندیدند. بدین ترتیب با اصابت گلوله به پای یکی از متهمان هر دو نفر زمینگیر شدند. اما سارقان قبل از رسیدن مأموران به طرف زن جوانی که همراه دو فرزندش درحال سوارشدن به خودروی پرایدش بود حمله کردند و با تهدید قمه سوار خودرواش شدند. مردان خشمگین با عصبانیت از زن خواستند پشت فرمان بنشیند و با سرعت از آنجا دور شوند.
زن جوان وحشت زده هم که چاره‌ای نداشت پدال گاز را فشارداد و خودرو بسرعت حرکت کرد.این درحالی بود که او با التماس از آنها می‌خواست با بچه هایش کاری نداشته باشند. مأموران نیز بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند. تا اینکه سرانجام یکی از مأموران در حالی که شانه به شانه خودروی پراید در حرکت بودند با نشانه گرفتن یکی از متهمان که روی صندلی جلو نشسته بود وی را هدف اصابت گلوله قرار داد.
بدین ترتیب با مرگ سارق گروگانگیر خودرو متوقف و سارق مجروح نیز دستگیر شد.مادر و فرزندانش نیز که بشدت ترسیده بودند به سلامت نجات یافتند.
سرهنگ سید حسین سید حقیقی رئیس پلیس کرج دراین باره گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد آنها سابقه داربوده‌اند. از آنها چندین دستگاه ضبط صوت مسروقه، گوشی تلفن همراه ومقداری پول نقد هم کشف شد. به گفته وی، تحقیقات تخصصی از تنها متهم پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 76402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟