نقشه 5 مرد تبهکار برای تاجران طلا در مشهد

سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی به رکنا گفت: این تبهکاران از کرج و تهران به مشهد آمده و با تجار و سرمایه گذاران طرقبه شاندیز تماس می گرفتند و مدعی می شدند که که مامورارگان های دولتی و امنیتی کشور هستند و مقدار 6 تا 60 تن طلا که متعلق به دولت است را با قیمت مناسب و تسهیلات ویژه به فروش می رسانند .

وی ادامه داد: مردان شیاد قیمت این طلاها را 613 میلیارد تومان اعلام کرده و حتی می گفتند که این طلاها را نیز با املاک و مستغلات معاوضه می کنند .

سرتیپ امیری مقدم در ادامه افزود: قبل از اینکه 5 عضو باند به نام های پیام ملقب به دکتر، احمد، محمد، عباس و محمد موفق شوند دست به این کلاهبرداری بزرگ بزنند توسط یک تاجر باهوش به دام افتادند. بعد از اینکه آنان با یک تاجر تماس می گیرند وی به گفته آنان مشکوک شده و با پلیس تماس می گیرد و تحقیقات پلیسی آغاز می شود. سپس با پیگیری موضوع پلیس طرقبه شاندیز با هدایت سرهنگ عباس نظافتی وارد عمل شده و متهمان را دستگیر می کند .

وی گفت: پس از دستگیری اعضای این باند به نام عباس فاش کرد طلایی در کار نبوده و آنها قصد داشتند با این روش دست به کلاهبرداری بزنند اما قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد ه اند .

به گزارش رکنا،تحقیقات پلیسی نشان می دهد پیام ملقب به دکتر دارای یک سابقه کیفری به اتهام نزاع و درگیری عمدی و احمد ساکن کرج و دارای 4 سابقه زندان به اتهام کلاهبرداری و اعتیاد بوده اند .

کدخبر: 86741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟