50فقره سرقت محتویات خودرو در اعترافات یک سارق

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از حدود یک ماه گذشته، گزارش هایی از سرقت محتویات خودروی های سواری در سطح شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله برنامه ریزی اجرایی لازم برای شناسایی عاملان این سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با آغاز تحقیقات مشخص شد که اکثر سرقت ها در ساعات بین 10 تا 11 صبح و در حوالی آرامستان شهر اراک رخ داده و در این سرقت ها علاوه بر اشیاء قیمتی، مدارک شناسایی صاحبان خودرو نیز سرقت شده است.
سرهنگ ویسمه ای با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری فرد سارق بیان داشت: با تمهیدات اجرایی پلیس شهرستان، سرانجام فرد سارق شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی شهرستان اراک افزود: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 50 فقره سرقت محتویات خودرو در شهر اراک اعتراف کرد و اذعان داشت که با توجه به خلوت بودن محل سرقت و غفلت صاحبان خودرو، نقشه سرقت خود را عملی می کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک، خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی از محل سکونت این فرد، تعداد زیادی مدارک شناسایی و هویتی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، بیمه نامه خودرو، دفترچه حساب بانکی، کارت عابر بانک، گواهینامه خودرو، دسته چک، لاستیک و رینگ خودرو، قالپاق، آچار، جک خودرو، کپسول آتش نشانی و ... کشف که تمامی اموال مسروقه به مالباختگان برگردانده شد.
سرهنگ ویسمه ای در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت، هرگونه فعالیت و تردد افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 86843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟