اعتراف آزیتا به سرقت‌های شیطانی از پسران پولدار +عکس

او که تا کلاس نهم درس خوانده به خاطر شرایط خانوادگی‌اش چاره‌ای جز ترک تحصیل نداشت. این دختر پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: از روزی که خودم را شناختم تماشاچی درگیری و بگومگوهای پدر و مادرم بودم.بداخلاقی‌های والدینم آنقدر ذهنم را درگیر کرده بود که در مدرسه چیزی نمی فهمیدم و وضعیت درسی‌ام افتضاح بود. وقتی به یادم می‌آمد که پدرم چطور مادرم را زیر مشت و لگد می‌گرفت و سر برادرم را به دیوار می‌کوبید اعصابم به هم می‌ریخت. پدرم مرا هم کتک می زد و با ناسزاگویی شخصیتم را جلوی دیگران خرد می‌کرد.

متأسفانه پدرم به کراک اعتیاد داشت و روز به روز حالش بدتر می‌شد. گاهی که سر بساط دود و دمش می‌نشستم و چند پک هم می‌زدم سرفه‌ام می‌گرفت و اذیت می‌شدم اما به خاطر خوشحالی پدرم به مصرف مواد ادامه دادم و در کمتر از چند ماه حسابی گرفتار شدم.اعتیاد نخستین گام برای فساد اخلاقی‌ام بود و دوست پسرهای زیادی داشتم. تا دو سال قبل مادرم سرکار می‌رفت و نمی‌دانست چه بلایی سرم آمده اما وقتی فهمید بشدت سرزنشم کرد.

آزیتا با تأثر از گذشته سیاه خود در حالی که سرش را تکان می‌داد، افزود: از ترس مادرم فرار کردم و هشت ماه در خانه چند پسر بودم و همچنین در خانه مجردی یکی از دوستانم که زنی مطلقه بود به سر می‌بردم. در این مدت نقشه‌ای به سرم زد و سرقت از پسران پولدار را طراحی کردم.

من با قیافه‌ای بزک کرده کنار خیابان می‌ایستادم و سوار خودرو‌های آخرین مدل بچه پولدارها می‌شدم. پس از جلب اعتماد پسران هوسران از آنها می خواستم برایم خوراکی بخرند. در لحظه‌ای که از خودرو پیاده می‌شدند داشبورد و کیف این پسران را خالی کرده و فرار می‌کردم. این کار را به دو دختر دیگر هم که مثل خودم بودند یاد دادم. ما همچنین به فروشگاه‌های پوشاک هم دستبرد می‌زدیم اما حالا پشیمانم و برای خودم متأسفم.

 رئیس پلیس مشهد گفت: مأموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد این دختر جوان را که طراح سرقت‌های شیادانه‌ای بود دستگیر کرده‌اند و تحقیقات از این دختر جوان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارد آغاز شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن 24 ساله 3 بچه بی پدرش را خفه کرد / او هرگز شوهر نکرده بود! + عکس

فوری / اینبار آتش سوزی هولناک در قهوه خانه چالوس / 12 به شدت سوختند

اتفاق عجیب هنگام رقص چند دختر روی استیج + فیلم و عکس

عاقبت تلخ ارتباط شوم یک جوان با زن عمویش

مرگ تلخ زن جوان به خاطر آزار و اذیت وحشیانه 2 تبهکار

پرنده‌ای که سربازان آمریکایی را به وحشت انداخت! + فیلم

زن جوان تهرانی برای شوهرش به خواستگاری رفت! + عکس

سمانه شوهرش را پای تخت خواب غافلگیر کرد+ عکس

لحظه آزار دختر توسط فوتبالیست خارجی و 3 دوستش+ فیلم و عکس

سرقت شبانه 2 دستگاه عابربانک در میدان مادر تهران + عکس

هربار به خانه منصور می رفتم زنان خیابانی را در اتاقش می دیدم

دردسر برای قاضی پرونده 2 جوان شیطان صفت +عکس

مردی زن بد حجابش را خفه کرد!

این دختر را می شناسید او می گوید: مرا رها نکرده اند! + فیلم و عکس

 

کدخبر: 87202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟