مرگ فجیع یک مرد با ضربات تبر 2 قاتل در مینودشت

داوود حسینی صبح امروز در گرگان، اظهار کرد: ساعت 23 و 21 دقیقه 6 تیرماه جاری، وقوع یک نزاع و مجروح شدن فردی در این درگیری در یکی از روستاهای شهرستان مینودشت به پلیس 110 گزارش شد.
وی ادامه داد: مأموران بلافاصله به محل اعزم شدند که مشخص شد فردی به هویت «م.ز» 30 ساله با دو نفر دیگر درگیر شده که در این درگیری، این فرد مورد جراحت با شی تیزی از ناحیه دست، بازو و کمر قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: با وجود تلاش پزشکان اما متأسفانه این جوان 30 ساله به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان خود را از دست داد.
حسینی بیان کرد: بلافاصله تیم تحقیقاتی پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند که مأموران موفق به کشف یک تبر آغشته به خون در اطراف محل درگیری شدند.
وی افزود: با توجه به کشف آلت جرم و تحقیقات کارشناسی و پلیسی انجام شده، در کمترین زمان ممکن یکی از عوامل درگیری به هویت «م.ق» 19 ساله ساکن یکی دیگر از روستاهای شهرستان مینودشت شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی مینودشت تصریح کرد: این جوان 30 ساله بلافاصله در تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف و هویت همدستش را لو داد.
حسینی بیان کرد: با وجود تلاش‌‌های بسیار متهم دوم این درگیری برای فرار از دست مأموران و پنهان نگه داشتن هویت و مخفیگاه خود، اما در نهایت وی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی در پایان ابراز کرد: با تکمیل شدن پرونده و برای سیر مراحل قانونی متهمان تحویل مراجع قضایی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟