اعتراف به قتل شهلا در خانه مجردی اش + عکس

به گزارش رکنا، ساعت 2 بعد از ظهر بیستم شهریور ماه سال گذشته ماجرای جنایتی تلخ درخیابان شهید همدانی منطقه علی آباد تهران به ماموران کلانتری 160 خزانه مخابره شد .

وقتی تیم پلیسی پای در قتلگاه گذاشتند خود را در برابر جسد زنی41 ساله به نام "شهلا . ر" دیدند که با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده و پسر 9 ساله اش با بیدار شدن از خواب وحشتزده با داد و فریاد و گریه همسایه ها را خبر کرده است.

وقتی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران به تیمی از اداره ویژه قتل پلیس Police آگاهی دستور داد تا راز قتل مادر در یک قدمی پسرش را فاش کنند ، کارآگاهان در تحقیقات میدانی دیدند قفل های درهای ورودی سالم هستند و عامل جنایت Crime براحتی به خانه این مادرو پسر رفته است.

تیم پلیسی در تحقیق از همسایگان شنیدند جوانی افغان از مدت ها پیش به خانه شهلا رفت و آمد داشته تا جاییکه خیلی ها در ساختمان به این رفتار اعتراض داشته اند اما شهلا به آنان اعتنایی نمی کرد.

کارآگاهان در بررسی های اطلاعاتی و با رصد آلبوم مجرمان قدیمی دیدند که شهلا از زندانیان قدیمی بوده و پیش از آن دو بار بخاطر نگهداری موادمخدر دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

کارآگاهان در شاخه دیگری شناسایی جوان ناشناس را در دستور کار قرار دادند و موفق به شناسایی جوانی افغان به نام "غلام . الف" 23 ساله با اسم مستعار روح الله شدند که در زمینه خرید و فروش موادمخدر در منطقه خانی آباد فعالیت داشت .

مخفیگاه "غلام. الف" در همان محله شناسایی شدوکارآگاهان دریافتند وی همزمان با قتل شهلا از تهران گریخته و به صورت غیرقانونی از کشور خارج و به ترکیه گریخته است .

بازگشت قاتل

تیرماه امسال و در حالیکه 9 ماه اززمان جنایت می گذشت کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "غلام . الف" به تهران بازگشته و فعالیت خود در زمینه خرید و فروش موادمخدر را دوباره از سر گرفته است .

همین کافی بود تا بلافاصله مخفیگاه قاتل The Murderer فراری در خانی آباد شناسایی شد و وی روز 4 تیرماه به دام افتاد. "غلام . الف" ابتدا ادعای بی گناهی کرد نا اینکه 6 روز بعد لب به اعتراف گشود .

وی گفت: " از طریق یکی از دوستانم با شهلا آشنا شده بودم؛ از آنجائیکه مکان مطمئنی برای نگهداری موادمخدر نداشتم ، مواد را در خانه این زن نگهداری کرده و در ازای آن هزینه ای پرداخت می کردم . شب جنایت، با همسرم درگیر شده بودم و وی مرا از خانه بیرون انداخته بود. جایی برای ماندن نداشتم ؛ تنها جایی که به نظرم رسید تا شب را در آنجا بمانم ، خانه ی شهلا بود . می دانستم که او تنهاست و با پسر کوچکش زندگی می کند نیمه شب بود که به خانه شهلا رسیدم ؛ پسرش در یکی از اتاق ها خواب بود.

وی افزود: مدتی از حضورم در خانه ی وی نگذشته بود که خواستم تا صدای تلویزیون را کم کند تا بتوانم استراحت کنم که همین موضوع باعث ناراحتی شهلا شد و ضربه ای را به صورتم زد و من نیز ضربه ای به صورتش زدم شهلا به داخل آشپزخانه رفت؛ چاقویی برداشت و به سمت من حمله ور شد؛ چاقو را از دستش گرفتم و چندین ضربه به شکم او زدم سپس از خانه خارج شده و گریختم. پس از گذشت چند روز ، به صورت غیرقانونی به ترکیه رفتم تا اینکه پس از گذشت چند ماه تصمیم گرفتم تا به تهران برگردم اما تنها پس از گذشت چند روز از زمان بازگشت به تهران، دستگیر شدم".

سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان جزییات این جنایت به رکنا گفت : " قاتل تحت تحقیق ویژه است تا با بازسازی صحنه جنایت و پایان بازجویی ها روانه زندان شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز سقوط هواپیمای دختر ثروتمند ترکیه ای در ایران / خلبان پرواز کجاست؟!+ عکس

مرد 22 ساله وقتی از زندان مشهد آزاد شد، زنش با مرد دیگری زندگی می کرد + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

اولین عکس از محل برخورد شهاب‌سنگ در قائمشهر

بلایی که روزهای بارانی بر سر دخترها آمد+ عکس

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

دستگیری هانیه و خواهرش به خاطر اسید پاشی به یک دختر تهرانی

7 سال بلاتکلیفی یک مرد در زندان کرج!

زنی که خاک می‌خورد! + عکس

خودکشی هولناک دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام یک مرد بود! + عکس

بروس لی بعد از ازدواج با 2 زن مشهور هم رفت و آمد پنهانی داشت +عکس

کدخبر: 87430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟