دستگیری دزدان خیابان های بجنورد در خانه ای مخفی+عکس

سرهنگ "علی پاکدل" رییس پلیس بجنورد به رکنا گفت: در پی وقوع چند سرقت خودرو و دیگر سرقت ها و ایجاد نگرانی در بین شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.
این مقام پلیسی افزود: با تشکیل یک تیم ویژه تخصصی از دوایر کلانتری 11 انتظامی بجنورد، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری دزدان صادر شد.
وی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از سرقت‌های مشابه اقداماتی از قبیل انجام گشت زنی مستمر و مؤثر به صورت محسوس و نامحسوس و همچین اطلاع رسانی به شهروندان با نصب هشدارهای پلیسی در دستورکار قرار گرفت.
فرمانده پلیس بجنورد افزود: ماموران با بهره‌گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گزارش رسیده مبنی بر ترددهای مشکوکی در خانه مردی به نام «پ.ع»، در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.
سرهنگ پاکدل همچنین گفت: در بررسی از این خانه تعداد 30 قلم اموال مسروقه شامل یک پاترول، 2 موتورسیکلت، 2 دوچرخه، تعداد 54 طوقه قناری، چهار دستگاه دوربین های مداربسته و هارد مربوطه، دستگاه جوش، جک خودرو، رادیو پخش، جعبه آچارآلات کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری همدست این دزد، افزود: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی با ارائه دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و به 9 سرقت خودرو ، موتورسیکلت و دیگر سرقت ها اعتراف کردند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟