قصاص برای قاتل دختر آرایشگر+فیلم گفتگو با متهم و تصاویر بازسازی حادثه
حجم ویدیو: 13.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
رکنا: پسر کیف قاپ که در جریان سرقت هولناکی از یک دختر وی را به قتل رسانده است امروز در دادگاه جنایی تهران به قصاص ، زندان و رد مال محکوم شد.

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه ششم آبان 94 به دنبال مرگ دلخراش یک دختر 29ساله ای به نام فرناز در حوالی فلکه صادقیه در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این دختر در جریان سرقت کیفش از داخل خودروایش و تلاش برای متوقف کردن پراید دزد به خودروی وی آویزان شده و پس از کشیده شدن روی زمین و برخورد با گاردریل جان سپرده است.
به جا ماندن یک برگه جریمه خودرو از پراید قاتل فراری نخستین سرنخ را به پلیس داد و تلاش برای ردیابی وی آغاز شد تا اینکه یک ماه بعد روزبه 28ساله بازداشت شد و به کیف قاپی و فرار خونین اعتراف کرد .
وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار در حالی پای میز محاکمه ایستاد که مادر فرناز برای وی تقاضای قصاص را مطرح کرد.
این زن گفت: به گفته شاهدان دخترم می خواست مانع فرار پسر کیف قاپ شود که به ستون ماشین آویزان شد اما این پسر دخترم را با ماشینش به گاردریل کوبید که موجب آسیب دیدگی مهره گردن و مرگ او شد.
سپس روزبه در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: مدت ها بود شیشه مصرف می کردم و حال و روز خوبی نداشتم.آن شب از یک مغازه در حال خرید بودم که دختر جوان را دیدم که کیفش را روی صندلی عقب ماشینش گذاشت و در حالی که در ماشین باز بود آن را رها کرد و مقابل در رفت و زنگ زد. من هم از فرصت استفاده کردم و کیف را از داخل ماشین برداشتم. سوار پرایدم شدم تا فرار کنم اما دختر جوان به سمت ماشین دوید. او از ستون ماشین آویزان شد. چند نفر که شاهد ماجرا بودند به سمت ماشینم دویدند و من از ترسم سرعت ماشین را زیاد کردم. دختر جوان از شیشه پنجره با دستش فرمان ماشینم را گرفته بود. به همین خاطر کنترل ماشین از دستم خارج شده بود که با گاردریل برخورد کردم.من واقعا قصد قتل دختر جوان را نداشتم و هرگز هم فکر نمی کردم او در این ماجرا کشته شده باشد.
بنابه این گزارش،در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و روزبه را به قصاص، زندان و رد مال محکوم کرد. برای دیدن خبر رابطه پنهانی و قتل دختر جوان بیگناه کلیک کنید

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟