سرنخ‌های تازه درمرگ هولناک پسر بچه کلاردشتی+عکس

این درحالی است که کارآگاهان پلیس جنایی ، پس از تحقیقات گسترده چند نفر را دراین باره بازداشت کرده‌اند. به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، رسیدگی به پرونده قتل هولناک بردیا، ازروزچهارشنبه 9 تیرهمزمان با مراجعه خانواده‌اش به پلیس رودبارک در غرب مازندران کلید خورد.در پی اعلام خبر ناپدید شدن پسر خردسال، ردیابی‌های ویژه پلیسی برای کشف رد پایی از بردیا آغاز شد.سرانجام پس از 18 ساعت جست و جو جسد دست و پا بسته وی در نزدیکی رودخانه سردآبرود در کیسه‌ای پلاستیکی پیدا شد.
پلیس درنخستین بررسی‌ها ، فرضیه قتل پسرک با انگیزه اختلافات خانوادگی را در دستور بررسی قرار داد و چند مظنون نیز در این رابطه دستگیر شدند که تحقیقات تخصصی برای افشای این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.فرماندار کلاردشت نیز با تکذیب آزار پسر 5 ساله گفت: پس از کشف جسد، تحقیقات برای رسیدگی به این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت و در ادامه چند مظنون نیز دستگیر شدند.وی با اشاره به انتشار برخی مطالب نادرست در فضای مجازی افزود: اخبار منتشر شده در خصوص آدم ربایی و کودک آزاری صحت ندارد و طبق نخستین بررسی‌ها، این حادثه به دلیل مسائل خانوادگی رخ داده است.وی تأکید کرد: ماجرای مرگ دلخراش این کودک تا روشن شدن دقیق موضوع از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود و به محض حصول نتیجه جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سرهنگ عبدالله منتظری، فرمانده انتظامی کلاردشت نیز گفت: جسد این کودک پس از تشکیل پرونده برای انجام معاینات پزشکی و کشف علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی منطقه انتقال داده شده است که منتظراعلام نتایج هستیم.با این حال تحقیقات تخصصی ازمظنونان تا زمان افشای رازجنایت ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟