راز هولناک سرنوشت مادر در سینه پسر  / برشی به یک پرونده

ساعت 9:30 صبح پنجشنبه، مأموران کلانتری مجیدیه با قاضی مرادی بازپرس ویژه قتل پایتخت تماس گرفتند و خبر از جنایتی هولناک دادند. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه معلوم شد که مقتول مادرخانواده است که دقایقی قبل‌تر به‌دست پسر45ساله‌اش به قتل رسیده است. عامل جنایت خودش ماجرا را به پلیس خبر داده بود و وقتی بازداشت شد گفت:
مدتی قبل به‌دلیل اینکه مبتلا به بیماری روحی بودم، همسرم از من جدا شد و از آن به بعد با مادرم زندگی می‌کردم و در این مدت بر سر سهم الارثم مدام با او درگیری داشتم. شب گذشته وقتی در خانه خواب بودم احساس کردم بوی گاز می‌آید. دچار سرگیجه شده بودم. به سختی خودم را به شیرگاز رساندم و دیدم باز است. مادرم در خانه نبود و تصور کردم که با باز گذاشتن شیر گاز قصد کشتن مرا داشته است. آن شب خیلی عصبانی شدم. تا صبح بیدار نشستم تا اینکه حدود 8صبح بود که مادرم به آرامی وارد خانه شد.
آن لحظه بود که او را به آشپزخانه کشاندم و او را با ضربات گوشتکوب و قیچی به قتل رساندم. متهم که مدعی است مشکل روحی و روانی دارد و روزی 20عدد قرص اعصاب مصرف می‌کند در ادامه ادعای دیگری را هم مطرح کرد. او گفت که مادرش در گذشته پدرش را به قتل رسانده بود. وی ادامه داد: 10سال پیش مادرم در یکی از شهرهای مازندران پدرم را با ضربات چاقو به قتل رساند تا به اموالش برسد. پس از آن ما رضایت دادیم و او آزاد شد اما از دست مادرم عصبانی بودم. حدس می‌زنم حالا هم قصد داشته تا مرا از سهم پدری‌ام کنار بکشد. چون مدام با او بر سر ارثیه درگیر بودم و سهمم را می‌خواستم. مادرم اما مخالفت می‌کرد. ‌ برای این مرد قرار بازداشت صادر و تحقیقات درخصوص ادعاهای او آغاز شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟