نصاب پرده 750 میلیون تومان ارز خارجی را از خانه مرد عراقی سرقت کرد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ‌در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت از منزل مسکونی واقع در بلوار کوثر مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.
رزمخواه افزود: بررسی های کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه جنوب پلیس آگاهی در مشهد نشان می داد این خانه مسکونی متعلق به یک تبعه خارجی است که به مشهد رفت و آمد دارد و سارقان مقادیری دلار و دینار عراقی به ارزش 750 میلیون تومان به سرقت برده اند.
وی گفت: کارآگاهان پس از بررسی محل سرقت و تحقیقات از مالباخته به مردی جوان که در ماه گذشته برای نصب پرده و کرکره به این خانه رفت و آمد داشته مظنون و بابررسی سوابق این فرد مشخص شد او از مجرمان سابقه دار است.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت:‌کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی در مشهد پس از شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.
سرهنگ رزمخواه گفت: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت یکی از همدستان خود را نیز به پلیس معرفی کرد و با دستگیری متهم دیگر پرونده، مقادیری از اموال مسروقه شامل تعدادی انگشتر نفیس و گران بها، ساعت مچی، گیتار، گرامافون، ال سی دی به همراه 2هزار دلار وجه نقد و ... کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه این عملیات در بازجویی های علمی خود دو مالخر اموال مسروقه را که به عنوان صراف مبلغ 10 هزار دلار و 25 میلیون دینار عراقی را از سارقان خریداری کرده بودند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان در محدوده میدان امام حسین(ع) دستگیر کردند.
وی گفت: دو سارق حرفه ای در ادامه بازجویی های پلیس علاوه بر سرقت منزل در بلوار کوثر به چهار فقره سرقت منازل در محدوده بولوار پیروزی نیز اعتراف کردند.
سرهنگ رزمخواه با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشور دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست برای انجام کارهای خدمات نظیر نصب پرده و وسایل آشپزخانه حتماً با شرکت ها و نمایندگی های مجاز که مورد تائید اصناف هستند تماس گرفته و از ورود هر گونه اشخاص مشکوک برای نصب وسایل منزل خودداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟