گزارش مرگ یک مادر و 2 نوزاد در بیمارستان های پایتخت

ساعت 11 و 11 دقیقه اموز ماموران کلانتری فلسطین از سوی مسئولان بیمارستانی در مرکز پایتخت از مرگ پسر 40 روزه ای با اطلاع شدند که تیمی از ماموران برای بررسی های ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این نوزاد پسر که 6 ماه به دنیا آمده به خاطر نارسایی و پس از 40 روز تحت نظر قرار گرفتن بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

در ادامه ساعت 12 و 5 دقیقه امروزماموران کلانتری 115 رازی در جریان مرگ نوزاد 3 روزه در بیمارستان قرار گرفتند که ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که این نوزاد به خاطر بیماری قلبی در بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

پس از مرگ این 2 نوزاد ساعت یک ظهر از ماجرای مرگ مادر 23 ساله ای در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) به بازپرس کشیک قتل مخابره شد که ماموران کلانتری در تحقیق از مسولان بیمارستان پی بردند که مادر در زمان به دنیا آوردن فرزندش به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد این مادر و 2 نوزاد به پزشکی قانونی منتقل شود تا تحقیقات ویژه در این 3 پرونده صورت گیرد.

کدخبر: 99273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟