راز رها شدن کودک 2 ساله در جاده سواد کوه فاش شد / مادر این کودک قربانی شده است + عکس

علی‌اکبر شیر‌سوار دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در شهرستان سوادکوه، با تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های مجازی و مکتوب در انتشار عکس کودک رهاشده در محور سوادکوه و پیگیری برای یافتن والدین احتمالی وی، گفت: با شناسایی عکس کودک مورد‌نظر و ارتباط وی با قاتل توسط یک زن اهل فیروز‌کوه، شاهد اقرار فرد مورد نظر در قتل زن و رها کردن کودک بودیم.

وی با بیان اینکه قاتل، انگیزه خود را اخاذی زن مورد نظر از وی ذکر کرد، افزود: رابطه رسمی بین زن مقتول و قاتل شناسایی نشده است و وی انتساب فرزند به خود توسط مقتول و اخاذی از خود را دلیل قتل و رها کردن کودک ذکر کرد.

رئیس داد‌گستری سوادکوه‌شمالی از عدم شناسایی مقتول خبر داد و خاطر‌نشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام گروهی به محل سکونت مقتول در شهرستان فیروز‌کوه انجام شده است تا عکس و مدارک لازم برای شناسایی وی جمع‌آوری شود.

شیر‌سوار افزود: قاتل، زن مقتول را اهل افغانستان معرفی کرد ولی هیچ اوراق هویتی از او در دست نیست و پیگیری‌های لازم برای شناسایی مقتول ادامه دارد.

، ساعت یک بامداد 22 فروردین، گشت شبانه نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی در محور سوادکوه کودک 2 ساله‌ای را پیدا کردند.

این کودک در محور سوادکوه و یک کیلومتر بعد از شیر‌گاه به سمت زیراب پیدا شد و یک طرف محل پیدا شدن کودک محور اصلی سوادکوه و طرف دیگر پرتگاه بود.

مشخصات کودک رهاشده به سیستم آگاهی سراسری فرستاده شده است ولی اطلاعی از خانواده وی به‌‌دست نیامد و اعلام مفقودی وی نیز از طرف والدین یا بستگان این کودک در جایی درج نشده بود.

کدخبر: 73597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟