شکار تصویری از پرواز یوفو در فضا + فیلم
حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

در کلیپ یک دقیقه و 22 ثانیه‌ای دیده می‌شود که یوفویی به شکل سیگار چطور در اطراف زمین پرواز می‌کند.

یوفوها از 2006 میلادی رؤیت شده‌اند. اما اسناد و مدارکی وجود دارد که قدمت رؤیت یوفوها به سال‌ها قبل بازمی‌گردد.

فیلم پرواز یوفوی اسرارآمیز در وب‌سایت ناسا به نمایش درآمده است.

محققان می‌گویند که این فیلم می‌تواند درک ما را نسبت به ساختار یوفوها بهتر کند.

روزهای گذشته نیز یک یوفوی سیگاری شکل در آسمان کنتاکی دیده شده بود که در میان پرندگان پروازی سریع داشته است.

اسکات وارینگ بنیانگذار سازمان شکارچیان یوفو می‌گوید: من متوجه حضور یک جسم شناور استوانه‌ای شکل بلندی در نزدیکی زمین و ایستگاه فضایی شدم. سرعت پرواز این یوفو با ایستگاه فضایی برابر بود. اما این شیء شناور نیمه شفاف دیده می‌شد و درست زمانی که تمرکز کاملی روی تصویر داشتم صفحه تلسکوپم آبی‌رنگ شد و آنچه که من دیده بودم در وب سایت ناسا هم وجود داشت.

با این حال ناسا اعلام کرد که این شیء احتمالاً بخشی از فضاپیمای تخریب شده و باقی مانده در فضا بوده که در پرتو نور خورشید درخشان به نظر می‌رسید. این درحالی است که ادگار میچل فضانورد سابق ناسا می‌گوید از زمان مأموریت آپولو به کره ماه ظهور بیگانگان فضایی آغاز شده است. آنها قصد دارند مانع جنگ هسته‌ای بر روی کره زمین شوند درحالی که ادعای عجیب و غریب این فضانورد باعث حیرت بسیاری از کاربران شده است.

وی ادعا کرده که بیگانگان می‌خواهند همواره روی زمین صلح برقرار باشد. وی زمانی خلبان آزمایشی هوافضا و فضانورد امریکایی ناسا بوده است. او توانسته بود بیش از 9 ساعت روی سطح کره ماه راه برود و از سطح ماه نمونه‌برداری کند.

ادگار پس از بازگشت از فضا در لحظاتی احساس خلصه کرده و این موضوع باعث شده که میچل به موضوعات ماوراءالطبیعه در دوران بازنشستگی خود روی بیاورد. وی سال‌های پایانی عمر خود را وقت کاوش در فیزیک، ذهن آدمی و پدیده‌های ماوراءالطبیعه و موجودات فضایی کرده بود.

کدخبر: 62146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟