زورگیر خشن طعمه اش را در پارک هدف آزارگری شبانه قرار داد

به گزارش گروه آرشیو رکنا: ساعت 11 شب چهاردهمین شامگاه مرداد ماه امسال بود که مرد جوانی که همراه خانواده اش در پارک آزادگان درخیابان رسالت بالاتر از پل نیلوفر نشسته بودند متوجه فریادهای کمک کمک پسر جوانی شدند و در همین لحظه جوان قوی هیکلی شروع به دویدن در فضای پارک دیده شد.

این مرد جوان که به فرار و فریادهای پسر جوان مشکوک شده بود چند قدمی از خانواده اش فاصله گرفت و دید که پسر جوانی ازداخل تاریکی فضای سبز پارک و در حالی که لباس به تن ندارد جلوی راهش را گرفت و ادعا کرد که مرد قوی هیکل گوشی او را به سرقت برده و توطئه تلخی را رقم زده است.

این مرد جوان با دیدن این صحنه به تعقیب جوان قوی هیکل رفت و زورگیر خشن وقتی با مرد جوان روبرو شد با چاقو به وی حمله کرد و وی را از ناحیه پارک زخمی کرد اما در پایان این درگیری زورگیر متجاوزگر تسلیم مرد جوان شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی در جریان این تراژدی قرار گرفتند و با مراجعه به پارک زورگیر چاقو به دست را دستگیر کردند.

در این مرحله صبح 24 مرداد متهم پرونده و طعمه 18 ساله اش پیش روی بازپرس علی وسیله ایردموسی در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 درباره ماجرای زورگیری شیطانی شروع به داستانسرایی کردند.

ابتدا طعمه گرفتار شده در دام مرد قوی هیکل به بازپرس پرونده گفت:پس از جدایی مادرم از پدرم حدود 8 سال است که درکنار مادرم زندگی می کنم و خرجی خانه را از مزون لباس تامین می کنیم که چند روز پیش مادرم برای خرید لباس به ترکیه سفر کرد.

وی افزود:بعضی اوقات برای اوقات فراغتم به این پارک مراجعه می کنم که شب گذشته این جوان قوی هیکل با چاقو به سراغم آمد و پس از سرقت گوشی موبایلم خواست تا لباسم را در بیاورم و در حالیکه التماسش می کردم نقشه اش را به اجرا رساند و پا به فرار گذاشت.

اما متهم چهل و سه ساله این پرونده که سابقه کیفری در کارنامه خود نیز دارد، در اظهاراتش با رد ادعای آزار و اذیت پسر جوان، به بازپرس گفت: من ابتدا تلفن همراه پسر جوان را گرفتم، بعد دوستان او تلفن همراهم را گرفتند و گفتند پس از اینکه بدهکاری خود را به آنها پرداختم، تلفن همراهم را پس می‌دهند، آنها من را کتک زدند، من این اتهامات را قبول ندارم.

پس از اظهارات شاکی و متهم پرونده، متهم به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفت و پسر جوان نیز برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانون معرفی شد.
کدخبر: 180644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟