شلاق خوردن دختر و پسر عاشق در ملاء عام + عکس

تصاویر انتشار یافته از این صحنه باورنکردنی شلاق خوردن عشاق بازتاب زیادی در جهان داشته است. بسیاری این مجازات را تنها بخاطر دلبستگی دخترو پسر اندونزیایی انسانی ندانسته‌اند.

وقتی راز پنهان دختر 19 ساله و پسر 21 ساله اندونزیایی به دلیل ارتباط و دوستی با یکدیگر در سوماترای اندونزی فاش شد، آنها تحت تعقیب پلیس و دادگستری اندونزی قرار گرفتند و دستور بازداشت هردوی آنها صادر شد.

این دختر و پسر جوان در دادگاه عالی اندونزی محاکمه شدند و اعتراف کردند به همدیگر علاقه‌مند بوده و ملاقات‌هایی نیز داشته‌اند.

دختر جوان به قاضی عالیرتبه گفت: از مدت‌ها پیش من و این پسر با هم آشنا شدیم و با توجه به علاقه‌ای که بین ما به وجود آمده بود ملاقات‌های زیادی با هم داشتیم. هردو تصمیم گرفته بودیم با هم ازدواج کنیم و چون می‌دانستیم چنین دوستی‌هایی در کشورمان قدغن است دوستی‌مان پنهانی بود تا اینکه لو رفتیم.

وی افزود: باور کنید ما بی‌گناهیم علاقه‌مان پاک بود و می‌خواستیم پس از باخبر کردن بزرگترهای‌مان با احترام به آداب و رسوم با هم ازدواج کنیم من الان پشیمانم و خواهان عفو بخشش هستم.

پسر جوان نیز گفت: من این دختر را دوست دارم و در این رابطه اصلا به دنبال سوءاستفاده نبودم و می‌خواستیم بعد از اینکه همدیگر را خوب شناختیم من از خانواده‌ام بخواهم به خواستگاری دختر مورد علاقه‌ام برویم که متاسفانه دوستی ما آشکار شد. الان من متاسفم این دختر به دردسر افتاده و می‌گویم اگر در این رابطه گناهکاری وجود دارد آن شخص من هستم و می‌خواهم تنها من مجازات شوم.

قاضی پرونده پس از اقرارهای این دخترو پسر عاشق پیشه با حکم سختگیرانه‌ای هردو را به شلاق در ملاءعام محکوم کرد. این حکم با توجه به اعتراض دختر و پسر در دادگاه عالی اندونزی تحت بررسی قرار گرفت و تایید شد.

بدین ترتیب روز دوشنبه دخترو پسر به‌جرم عاشقی در محله باندا آچه در حلقه تماشاچیان قرار گرفتند و تازیانه خوردند. این درحالی بود که دو پلیس زن مراقب دختر جوان بودند و ماموران مرد روی صحن قرمز رنگ شلاق از پسر جوان مراقبت می‌کردند.

صحنه شلاق‌ها که همراه با گریه و ناله‌های دختر و پسر عاشق بود با موبایل‌های تماشاچیان تصویربرداری می‌شد و همین‌ها مجازات باورنکردنی‌ای را به سراسر جهان مخابره کردند.

کدخبر: 21766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟