مرد افغان به پسر معلول هم رحم نکرد/ این مرد کثیف به 15 سال زندان محکوم شد اما...

به گزارش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از 19 خرداد 94 به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قیامدشت قرار گرفت. وی گفت: پسرم به معلولیت جسمی و ذهنی مبتلاست. او برای بازی از خانه بیرون رفت اما وقتی بازگشت بدنش زخمی بود و به شدت گریه می کرد.
وی گفت: وقتی ماجرا را از پسرم پرسدیم فهمیدم یک مرد افغان پسرم را به یک انبار کشانده و قصد آزار او را داشته اما چون پسرم داد و فریاد راه انداخته او را کتک زده و سپس رهایش کرده است.
با شکایت این زن پلیس به انبار مورد نظر رفته و مرد افغان را بازداشت کرد. این مرد افغان که منکر آزار پسربچه معلول بود گفت: مقابل در کارگاه ایستاده بودم که پسر معلول را که در گوشه خیابان ایستاده بود دیدم. او را به داخل کارگاه کشاندم و قصد آزار او را داشتم اما چون داد و فریاد راه انداخت ترسیدم و چند سیلی به صورتش زدم ولی باز هم آرام نشد. و من برای آرام کردن او یک اسکناس 10 هزار تومانی هم به او دادم و گفتم ماجرا را به کسی نگوید.
بنا به این گزارش، این مرد در شعبه 101 دادگاه بخش خاوران محاکمه و به 15سال زندان و پرداخت دیه به خاطر ضرب و شتم پسر بچه محکوم شد اما با اعتراض متهم پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا این مرد بار دیگر محاکمه شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟