9 ماه شکنجه زن مانکن در ساحل آرام / مرد روانی به 3 سال حبس محکوم شد+ عکس

به گزارش پلیس استرالیا، متهم «کاتبرد شین» 25 ساله بارها همسر مدلینگ خود «رز برنجر» 27 ساله را در اسارتگاه خود شکنجه کرده و مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رز پس از رهایی از شکنجه‌های شوهرش می‌گوید: ما با عشق و علاقه زیادی زندگی زناشویی خود را آغاز کردیم. پس از گذشت 2 ماه او هر روز مرا کتک می‌زد و بدنم را می‌سوزاند. متهم روانی هر بار پس از شکنجه من از زخم‌ها و جراحات به وجود آمده نیز فیلمبرداری می‌کرد.

رز اضافه می‌کند که 9 ماه شکنجه‌های شوهرش را تحمل کرده است. بنابر مدارک موجود در اداره پلیس رز بارها مورد سوءاستفاده کلامی و فیزیکی شوهرش قرار گرفته است.

با وجودی که این زن بارها به شوهرش التماس کرده که دست از آزار وی بردارد این مرد روانی همچنان او را شکنجه کرده است.

زن مدلینگ می‌گوید: شوهرش بارها سر و صورت او را به پنجره ‌آهنی و دیوار آجری کوبیده و از زجرکشیدن رز لذت برده است. او حتی اجازه خارج شدن از خانه برای خرید، کار و ارتباط با دوستانش را نیز به وی نمی‌داد.

پلیس می‌گوید همسایگان این زوج در ساحل شرقی منطقه کوئینزلند به رفتارهای مشکوک شوهر رز ظنین شده و موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند. در این فاصله رز نیز توانسته با ارسال چند عکس و فیلم که شوهرش از وی گرفته به دوستانش، پرده از رفتارهای خشن و دیوانه‌وار شوهرش بردارد.

دادگاه این مرد را پس از 5 جلسه محاکمه به 3 سال زندان و پرداخت غرامت به شاکی محکوم کرد.

کدخبر: 41972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟