آزار و اذیت دختر دانشجو درپارک چیتگر / 2 مرد دستگیر و محاکمه شدند

ساعت 21 و 30 دقیقه 29 بهمن سال 93 ماموران بوستان چیتگر با دختر جوانی که وضعیت ظاهری به‌ هم‌ ریخته‌ای داشت، روبه‌رو شدند. با انتقال دختر جوان به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت.
سمانه 20 ساله به ماموران گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه همراه دوستم حامد به پارک آمدیم. او وارد دستشویی شد و همزمان مرد میانسالی با کاپشن مشکی به من نزدیک شد و خودش را مامور معرفی کرد. او مدعی شد باید همراه او به کلانتری بروم. چند قدمی همراه او رفتم که پسر جوانی به ما ملحق شد. مرد میانسال در میان راه از مسیر اصلی منحرف شد و مرا به محل خلوت برد. وقتی به او اعتراض کردم دو گوشی تلفن همراه و کیفم را گرفت. او سپس مرا بیهوش کرد.
ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم متهمان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
در ادامه با ارجاع پرونده به دادسرای امور جنایی با دستور بازپرس شعبه هفتم تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رسیدگی به پرونده را آغاز کردند. سرانجام ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند مرد شیطان‌صفت را همراه همدستش دستگیر کنند.
با انتقال قاسم 42 ساله به دادسرا او در جلسه بازپرسی گفت: راننده آمبولانس هستم. آن روز همراه همکارم علی برای تفریح به چیتگر رفتیم. در آنجا دختر و پسر جوانی را دیدم و فکر شیطانی به ذهنم رسید. وقتی آنها یک لحظه از هم جدا شدند سراغ دختر رفتم و با ادعای این‌که مامور هستم او را با خود به حاشیه پارک بردم. همدستم نیز با ما همراه شد و از او خواستم با فاصله کشیک دهد. دختر جوان را بیهوش کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.
علی، متهم دیگر پرونده در بازجویی‌ها مدعی شد بعد از این‌که خود را مامور معرفی کردیم دختر جوان به ما اعتماد کرد و او را با خود به حاشیه پارک که جای خلوتی بود بردیم.
با اعترافات متهمان به آزار و اذیت دختر دانشجو قرار مجرمیت هر دو متهم از سوی بازپرس سعید احمدبیگی صادر شد.
سرانجام متهمان چندی قبل در شعبه سوم دادگاه کیفری یک محاکمه شدند. قضات دادگاه پس از محاکمه متهمان، قاسم متهم ردیف اول را به اتهام آدم ربایی و اذیت و آزار به 22 سال حبس و علی متهم ردیف دوم را به 15 سال حبس محکوم کرد.

کدخبر: 73024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟