زندانیان به آزار دهنده کودکان و زنان بارها در زندان تَعرض کردند+عکس

این مرد انگلیسی آخرین بار که راز فیلم های سیاه لو رفت به فیلیپین فرار کرده و مجدد آزار و اذیت‌های خود را از سر گرفت تا اینکه توسط پلیس فیلیپین بازداشت و تحویل پلیس انترپل لندن شد. وی بلافاصله محاکمه شد و به 10 سال زندان و پرداخت هزاران پوند جریمه بدون تخفیف محکوم شد.

به گزارش پرونده این مرد که اسکاتلندیارد به دادستان تحویل داده است، این مرد 48 ساله «تروور مانک» نام دارد که مأموران تصاویر مستهجن و فیلم‌های آنلاین زیادی روی تلفن همراهش یافته‌اند.

این مرد در گفت‌وگو با دوستان خود گفته بود که برای سوءاستفاده از کودکان فقیر آسیایی که شرایط زندگی‌ نامساعدی داشته‌اند هزاران پوند پول خرج کرده بود.اطلاعات پلیس حاکی است در کامپیوتر شخصی «تروور» بیش از 43 هزار فیلم و عکس از سوءاستفاده کودکان دیده شده است که برخی از فیلم‌ها را نیز به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر کرده بود.

تجاوز در زندان

به گزارش خبرگزاری ها، این مرد بعد از 3 ماه که بازداشت شده بود با مراجعه به رییس زندان - که نامش اعلام نشده است - درخواست انتقال به یک زندان دیگر کرده است. وی در علت این درخواست گفته که با توجه به لو رفتن اتهامش در زندان چند تن از زندانیان شب ها و یا روزها در منطقه های خلوت به وی تجاوز وحشیانه کرده اند.

وی گفت زندانیان متجاوز حتی گفته اند اگر نامی از آنان بیاورم مرا کشته و جنازه مرا به صورت برهنه و پس از تجاوز رها خواهند کرد.

کدخبر: 87909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟