نیت شوم فروشنده خودرو به آزار و اذیت خریدار زن+عکس

اوایل تیر امسال دختری جوان با حضوردر شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ ربایی شکایت کرد.
شاکی به بازپرس مرادی گفت: چند هفته پیش به طور اتفاقی با مردی در محله شادمان آشنا شدم که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کرد. او زمانی که متوجه شد قصد خرید یک دستگاه خودروی تیبا را دارم، مدعی شد یک دستگاه تیبا دارد و می‌تواند آن را با قیمت پایین به من بفروشد. این مرد چند روز پیش به من تلفن کرد و مدعی شد خودرو آماده است. به گفته‌هایش اعتماد کردم و به مقابل خانه‌ای در سعادت‌آباد رفتم. او مدعی شد سوئیچ خودرو را در خانه جا گذاشته است بنابراین از من خواست مقابل آسانسور بیایم تا او به خانه‌اش برود و سوئیچ خودرو را بیاورد.
شاکی تصریح کرد: غافل از این که چه نیتی در سر دارد، گفته‌اش را پذیرفتم. زمانی که نزدیک آسانسور شدم، او روسری‌ام را محکم کشید و مرا به زور به داخل آسانسور کشاند و به محض توقف آسانسور او در آپارتمانی را باز کرد و مرا به داخل آن خانه انداخت. او می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت دهد که با او درگیر شدم و نتوانست به من آسیبی برساند. بسختی از خانه‌اش فرار کردم و خود را به کلانتری رساندم.
همزمان با شکایت این زن، مرد آدم‌ ربا تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز بعد دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد با شاکی دوست شده و قصد داشته خودرویی را به او بفروشد و نیت دیگری در سر نداشته است.
در حالی که این مرد هرگونه آدم‌ربایی را انکار می‌کرد، بازپرس جنایی از ماموران خواست اطلاعاتی را که شاکی از داخل خانه‌ای که در آنجا زندانی بوده، با خانه متهم مطابقت دهند تا مشخص شود گفته‌های کدامیک از آنها صحت دارد.
ماموران با هماهنگی قضایی به خانه مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا متوجه شدند مشخصاتی که شاکی در اختیار پلیس قرارداده، با مشخصات خانه متهم مطابقت دارد. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد. مرد آدم‌ربا روز گذشته برای اخذ آخرین دفاع به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. متهم در آخرین دفاع خود هم منکر ربودن شاکی شد.
بازپرس جنایی برای او قرار قانونی صادر کرد. پرونده این مرد به اتهام آدم‌ ربایی و ضرب و جرح شاکی، با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد. قرار است بزودی این آدم‌ ربا در دادگاه محاکمه شود.منبع: جام جم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟