من این نامه را ننوشته‌ام

من پیمان معادى نویسنده نامه‌اى که درفضاى مجازى باز نشر مى‌شود نیستم.
به گواه همین مصاحبه که تصویرش بر پیشانی این مطلب نشانده شده، در سال ١٣٩٠- چهارسال پیش!! در شماره ١٢٦٥ روزنامه شرق به تاریخ شانزدهم مرداد نود من رسما منسوب بودن این نامه به خود را تکذیب کردم و اکیدا اعلام کردم این متن به هیچ عنوان به من ارتباطی ندارد.
و به خیال خود هم بلافاصله در فیسبوک و هم در روزنامه همگان را متوجه ساختم که "من نویسنده ان متن نیستم" .حتى با یک جستجوى ساده، معلوم شد نویسنده واقعى یک خانم جوان و از خیل میلیونى مخاطبان عادى سینما بوده، که درست یا غلط راجع به موضوعات و ادمهاى سینما نظر شخصى خودرا نوشته. و روشن‌تر از خورشید است که من هرگز پاى نامه‌اى را اینچنین خنده دار امضاء نمى‌کنم که: پیمان معادى بازیگر فیلم جدایی!!!!!! اما هرسال در نزدیک ایام جشنواره !!! افرادى با شیطنت که معلوم نیست با چه قصد و نیتى اینکار را میکنند این متن کذائى را باهمان امضاء کذایى باز نشر می کنند و باز حکایت تماس‌ها و پرس و جوها حول صحت و سقم این نامه تکرار اندر تکرار می‌شود.
دوستان-چه آنان که از خواندن این متن مجازى خوشحال می‌شوند و چه انان که ناراحت- بدانند و آگاه باشند:" من نویسنده این متن نیستم" .قطعا به شخصه مثل خیلى‌ها صاحب عقیده و نقطه نظر و سلیقه شخصى خودم هستم و هرزمان که لازم باشد راجع به هر موضوع و شخصى که برایم مهم باشد، نظر و عقیده خودم را ابراز خواهم کرد. اما با ادبیات و رسم الخط و چهارچوب ذهنى خودم. که این متن مجازى به هیچ وجه با ادبیات و سلیقه مطلوب من قرابتى ندارد
باشد که انشااله بعد از چهار سال یا این متن به عدم برسد یا دست کم نام صاحب این قلم از پاى آن پاک شود
لطفا در انتشار این تکذیبیه با من همراهى کنید.
یا حق

کدخبر: 1152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟