سیامک اشعریون: افتخارم همبازی بودن با داریوش ارجمند است

سیامک اشعریون بازیگر سینما و تلویزیون از ایفای نقش در فیلم "سینمایی "ثبت با سند برابر است" خبر داد و گفت: این فیلم به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شده است که به تازگی آماده پخش شده و علاوه بر من بازیگرانی همچون امین حیایی، نیوشا ضیغمی و مجید صالحی نیز در آن به ایفای نقش می پردازند. این فیلم به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر در سینماهای کشور اکران خواهد شد.
بازیگر سریال ستایش در مورد سایر فعالیت های خود افزود: در حال حاضر با سریال "چرخ و فلک" به کارگردانی احسان عبدی پور که از شبکه یک سیما پخش می شود در خدمت شما هستم.
وی ادامه داد: دو سریال آماده پخش هم دارم که اولی "در قصه ها زندگی می کنیم" به کارگردانی داوود بیدل قرار است از شبکه دو پخش شود و دیگری "آرام بگیریم" کاری از روح الله سهرابی است که از شبکه سه روی آنتن می رود و فکر می کنم تا یک ماه دیگر هر دو از رسانه ملی پخش خواهند شد.
اشعریون از تجربه همکاری با داریوش ارجمند در سریال ستایش به عنوان اتفاقی لذت بخش یاد کرد و گفت: من در چهار یا پنج کار با داریوش ارجمند همکاری داشتم. کار بسیار خوبمان ستایش بود که من نقش برادر حشمت فردوس را بازی می کردم و خاطره بسیاری خوبی از این همکاری دارم. تعریف کردن از سوی من لزومی ندارد چون مردم ایران ارجمند را از نظر اخلاقی و کرداری و از از جهت هنر به خوبی می شناسند و افتخار همه ماست که در کنار چنین هنرمند ی بازی کنیم.
وی گفت: بهترین کاری که من از ارجمند پسند کردم فیلم "آدم برفی" بود و از میان سریال ها هم نقش حشمت فردوس را در مجموعه ستایش بی نهایت دوست دارم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟