گفتگوی جالب آفرین عبیسی در دورهمی/ بازیگری که اول فوتبالیست بود بعد بازیگر شد +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 35.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
بهنام تشکر بازیگری که اول فوتبالیست بود بعد بازیگر شد

در این برنامه، ابتدا مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با موضوع اینترنت اجرا کرد. همچنین دو نفر از حاضران در استودیو را دعوت کرد تا از مضرات و محسنات اینترنت بگویند.
مدیری در ادامه با دعوت از آفرین عبیسی، درباره رک‌گویی‌ این بازیگر پرسید. او در پاسخ گفت: من از ابتدا همینطور بودم؛ چرا که معتقدم حرف دلت را می‌زنی و راستش را می‌گویی. حتی خداوند هم وعده کرده که راستش را بگو و نترس.
بازیگر سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» درباره زندگی خانوادگی‌اش بیان کرد: من در سن ۱۷ سالگی ازدواج کردم. اکنون سه فرزند و یک داماد دارم و بعد از ازدواج هم بازی نکردم؛ چرا که می‌خواستم همسرداری و بچه‌داری کنم و حالا هم ۶۴ سال سن دارم.
وی در مورد چگونگی حضورش در عرصه بازیگری گفت: وارد شدن در حرفه بازیگری برایم یک اتفاق بود و دنبالش نبودم. حالا هم بعد از ۳۰ سال دوباره وارد این عرصه شدم؛ زیرا پسرم تشویقم کرد.
عبیسی فیلم نامه را امری مهم خواند و درباره حضورش در آثار فیلم اولی‌ها گفت: به نظرم به کارگردان ‌های جوان هم باید بها داد و کمکشان کرد. اتفاقا بعد از عید نوروز هم با یک کارگردان جوان کار کردم و در اثرش نقش مادر شهید حسنی کارگر را داشتم که در فاجعه منا به شهادت رسید و تجربه بسیار خوبی بود.
بازیگر «رقص در غبار» درباره علت ناراحتی خود از رضا میرکریمی دلخور هستید، عنوان کرد: من مصاحبه‌ای با روزنامه «بانی فیلم» داشتم. طی اعتمادی که من به خانم خبرنگار داشتم با او حرف‌هایی زدم که فقط درد دل بود اما او آن حرف ها را چاپ کرد و از آن به بعد من با کسی مصاحبه نکردم. اینکه گفتم از میرکریمی ناراحتم، به این دلیل بود که من در اولین کار او با خاطرات خوبی حضور داشتم ولی برای کار «یه حبه قند» دستیارش با من تماس گرفت و من گفتم بگویید خود میرکریمی با من تماس بگیرد. بعد از آن میرکریمی با من تماس گرفت و من به او گفتم این رسمش نبود و با او در فیلم سینمایی «یه حبه قند» همکاری نکردم.
عبیسی در ادامه تاکید کرد: کارگردان ها و تهیه کننده ها منتظر ما هستند و من هیچ وقت منتظر کسی نیستم.
بازیگر سریال «مشق عشق» ابتدا کتابی از مولانا را تقدیم موزه «دورهمی» کرد. همچنین تسبیحی در دستش بود که دانه‌هایش از خاک کربلا ساخته شده بود و علاقه بسیاری هم به آن داشت و نمی‌خواست آن را به موزه «دورهمی» بدهد اما در نهایت با دشواری از تسبیح دل کند و آن را هم به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
بهنام تشکر مهمان بعدی برنامه «دورهمی» بود. مدیری در ابتدا به او گفت: جایی گفته‌ای در هیچ شرایطی دروغ نمی‌گویی، درست است؟ تشکر در پاسخ اظهار داشت: بستگی دارد شما چه سوالاتی از من بپرسید و در ادامه گفت: واقعا یادم نمی آید آخرین بار کی دروغ گفتم!
وی درباره‌ حضورش در تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: دوران نوجوانی هافبک راست ملوان بودم. بعد به دانشگاه رفتم. بعد از آن یک دوره وارد رادیو شدم و در نهایت امروز بازیگری می‌کنم.
مهران مدیری در سوالی دیگر از تشکر پرسید که آیا حرفه‌ای دیگر هم به غیر از بازیگری بلد است؟ و او در پاسخ گفت: خیر و زندگی‌ام هم فقط از طریق شغل بازیگری می گذرد که واقعا سخت است.
بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» خودش را کمدین نمی‌داند و از بازی‌اش در فیلم «ابله» در نقش پیرمرد ابراز نارضایتی کرد. متولد 1355 و حاصل زندگی مشترک یازده‌ساله‌اش، یک پسر 6 ساله است.
تشکر در پایان دو بیت شعر از حافظ را که به خط نستعلیق نوشته است، به موزه «دورهمی» اهدا کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟