درخواست غرامت از مسببین مرگ بازیگر  سینما + عکس

خانواده «آنتوان یلچین» بازیگر درگذشته هالیوودی از کمپانی اتومبیل‌سازی فیات کرایسلر به سبب نقص فنی اتومبیلی که عامل مرگ فرزندشان شد به دادگاه شکایت کردند.
ورایتی نوشت: «آنتون یلچین» که در فیلم «پیشتازان فضا» (محصول ۲۰۰۹) و «پیشتازان فضا، به سوی تاریکی‌» (۲۰۱۳) نقش «پاول چخوف» را بازی می‌کرد، چندی پیش به سبب خلاص شدن اتومبیلش روی شیب تند جاده کنار خانه‌اش در منطقه استودیو سینی لس‌آنجلس، به تیرک پستی و حصارها کوبیده شد و درگذشت.
سری جیپ گرند چروکی 2015 که با خلاص شدن نابهنگام، مرگ این بازیگر 27 ساله را رقم زد دارای اشکال فنی بوده و از سوی کمپانی جیپ برای رفع نقص فراخوانده شده بود و بر اساس سوابق موجود در اداره ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا، این مدل از ماشین به دلیل ایجاد سردرگمی برای راننده در تغییر دنده‌ها در برخی از مواقع به صورت غیرمنتظره‌ای شروع به حرکت کردن می‌کرده است و پیش از آن 700 شکایت به کمپانی «فیات کرایسلر» برای وضعیت نامناسب دنده‌های این اتومبیل شده بود.
حالا قرار است «ویکتور» و «آیرینا یلچین» پدر و مادر این بازیگر درگذشته هالیوودی به صورت رسمی از گروه خودروسازی «فیات کراسیلر» و همچنین دو کارخانه تولید دنده‌های خودروی جیپ گرند چروکی 2015 شکایت کنند.
«آنتون یلچین» که متولد روسیه بود اخیرا در فیلم «اتاق سبز» مقابل دوربین رفته بود و در فیلم جدید «آنسوی پیشتازان فضا» نقش «پاول چخوف» را مجددا ایفا کرده است و قرار بود در مجموعه انیمیشن‌های جدید «ترول هانترز» با «گیلرمو دل‌ترو» همکاری کند و در سریال اقتباسی «آقای مرسدس» از آثار «استفن کینگ» برای شبکه «نتفلیکس» نیز مقابل دوربین برود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟