علاقه مندی ویشکا آسایش به نقش دراکولا +عکس

ویشکا آسایش گفت: برای هر بازیگر ی مهم است نقشی را بازی کند که تا به حال آن را تجربه نکرده است. درست است که نقش خیلی کوتاه است اما جذابیت‌ها، چالش‌ها و سختی‌های زیادی هم دارد؛ به خصوص با یک گریم سخت این شکلی که هر دفعه سه ساعت طول می‌کشید روی صورتم انجام شود. همه این‌ها وجه‌هایی بود که دوست داشتم. برایم جذاب بود که نقش دراکولا را بازی کنم. شاید خیلی بیشتر خوشحال می‌شدم اگر بیشتر روی نقش زن کار می‌شد. مشخص است که نخواستید زن دراکولا نقش زیادی داشته باشید.
این بازیگر درباره ویژگی های این نقش هم توضیح داد: شما وقتی گریم‌های مختلف را روی صورتتان می‌گذارید به طبع، باید بازی جدیدی هم از خودتان به نمایش بگذارید. حالا «دراکولا» خیلی تأکید داشت که همه چیز رئال باشد؛ یعنی فانتزی وارد بازی‌اش نکنیم. قرار بود سوسن هیچ کار اضافه ای انجام ندهد و فقط همان یک گریم روی صورت نشان دهد که از خانواده‌ی دراکولاهاست. خب این مسئله خیلی کار را برای بازیگر سخت می‌کرد، چون ولی رضا عطاران تأکید داشت که کاملا رئال باشد، انگار که آدم معمولی است.
بازیگر نقش سوسن در فیلم دراکولا معتقد است که این فیلم حرف‌های خیلی مهمی برای گفتن دارد، به گفته او مقوله‌ مواد مخدر را خیلی جذاب مسخره کرده و این که انسان حاضر شده با خطرناک‌ترین موجود یعنی یک خونخوار هم خانه شود تا فقط منفعت ببرد؛ دیگر کاری ندارد آخر سر چه پیش می‌آید و ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟