گله شهاب حسینی از عواقب جایزه گرفتن در کن +عکس

از شهاب حسینی در مراسم رونمایی از باشگاه هواداران هنر ایران در خانه همایش به همراه کیانوش عیاری، رضا میرکریمی، فرهاد اصلانی، نیوشا توکلیان و داریوش مهرجویی تقدیر شد.
در حاشیه تقدیر از این هنرمند ان شهاب حسینی گفت: من تصور می‌کردم که هر کس جایزه جهانی بیاورد، دوره طلایی او شروع خواهد شد اما متاسفانه از زمانی که برگشتم، برای من خوش یمن نبود و با حواشی فراوانی روبرو شدم.
وی افزود: از زمان ورود به فرودگاه، شاهد بودیم هیچ تمهیداتی برای حضور مردم عزیزمان در نظر گرفته نشده و شرمنده آنها شدیم. از مردم عزیزمان که قدم روی چشم ما گذاشتند و به فرودگاه آمدند، عذرخواهی می‌کنم. به باشگاه هواداران هنر تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند گنج‌های نهفته و استعدادهای هنری ما را کشف و حمایت کنند. تا جان در بدن دارم برای بقای ایران در هر جای دنیا تلاش خواهم کرد.
بابک حمیدیان که برای بخش تقدیر از شهاب حسینی روی صحنه آمده بود، خاطر نشان کرد: به شهاب حسینی تبریک می‌گویم اما او روی قله خطرناکی ایستاده است که شاید ما حسرت آن را می‌خوریم. شهاب حسینی حتما پاسدار خوبی برای قله‌ای که به دست آورده، خواهد بود.
وی ادامه داد: در کنار این مراسم باید بگویم خدا کیارستمی و دیگر بزرگان ما را قرین رحمت کند. به همسرم نیز تسلیت می‌گویم که مدت‌ها به خاطر استادش کیارستمی عزادار است.
حمیدیان در خصوص راه‌اندازی باشگاه هواداران بیان کرد: اکثر ما روستازاده هستیم و شاهد استعدادهای بسیار خوبی در اکثر نقاط هستیم. پس نباید فقط به تهران توجه داشت و امیدوارم این باشگاه به اهداف مثبت خود دست پیدا کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟