اکران امکان مینا ساداتی در 12 سینما ممکن شد+عکس

فیلم «امکان مینا» آخرین ساخته کمال تبریزی است که اکران عمومی آن از تاریخ ۱۳ مرداد در گروه سینمایی زندگی آغاز شده است. میثم مزلقانی، مدیر پخش این فیلم در خصوص استقبال مردم از این اثر سینمایی گفت: طی روزهای گذشته استقبال خوبی از این فیلم صورت گرفته است مخاطبان به تماشای آخرین ساخته کمال تبریزی نشسته اند.
وی ادامه داد: تعداد سالن های سینما برای فیلم «امکان مینا» در شهر تهران ۱۲ سالن است و طبق برنامه ریزی های انجام شده، به تدریج سالن های دیگری در اختیار این فیلم قرار خواهد گرفت. این فیلم در شهرستان ها هم در حال اکران است و پنج سالن سینما در اختیار دارد.
مزلقانی در خصوص تبلیغات این فیلم، یادآور شد: طی روزهای آینده پخش تیزرهای این فیلم به صورت جدی از رسانه ملی آغاز خواهد شد و صدا و سیما پخش تیزرهای این فیلم را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر پخش گروه سینمایی هنر و تجربه در خصوص میزان فروش فیلم کمال تبریزی در روزهای گذشته گفت: «امکان مینا» طی چهار روز گذشته، نزدیک به ۵۰ میلیون تومان در تهران فروخته است.

«امکان مینا» جدیدترین اثر سینمایی کمال تبریزی است که توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در ۹ رشته کاندیدای دریافت سیمرغ شود. «امکان مینا» داستان زندگی خبرنگار جوانی است که زندگی عاشقانه ای با همسرش دارد اما در میانه راه، سرنوشت دیگری برای این زوج جوان رقم می خورد.
میلادکی مرام، مینا ساداتی، بهرنگ علوی، شاهرخ فروتنیان، بهادر مالکی و… بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟