بازیگر محبوب رئیس جمهور آینده می شود +عکس

بار دیگر نام دواین جانسون (راک) هنرپیشه چهل و سه ساله آمریکایی، ورزشکار و بازیگر محبوب فیلم ‌های اکشن برای ریاست جمهوری آمریکا مطرح شده و پس از تایم و واشنگتن پست، این بار زک افرون بازیگر سینما از او برای نشستن بر پست ریاست جمهوری حمایت کرده است.
افرون که اوایل امسال در فیلم «دیده‌بان ساحلی» با دواین جانسون (راک) بازی کرده، اعلام کرده او خیلی بیشتر شایسته لباس ریاست جمهوری است تا دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه فعلی.
زک افرون بازیگر ۲۸ ساله گفته است: جانسون می‌خواهد بیشتر از یک بازیگر تاثیرگذار باشد و می‌دانم می‌تواند وارد انتخابات ریاست جمهوری شود و بهتر از هر فرد دیگری این کار را انجام دهد.
این در حالی است که خود دواین جانسون چندی پیش در مصاحبه با مجله «جی کیو» در پاسخ به اینکه آیا از این ظرفیت برخوردار است که در آینده بخواهد وارد سیاست شود، گفته بود: «صادقانه بگویم، سیاست را رد نکرده‌ام. از این که این حرف را بزنم خجالت زده نیستم، اما مساله این است که در این مقطع نسبت به آن اطمینانی ندارم.» بازیگر مشهور با این حرف خود حسابی مردم را هیجانزده کرد.
جانسون گفته بود: نمی‌توانم انکار کنم که به فرماندار شدن فکر می‌کنم و حتی رییس جمهور شدن هم ذهن مرا به خود جلب می‌کند و فراتر از آن، این فرصتی خواهد بود که بتوانی امکانی برای ایجاد یک تاثیر واقعی در زندگی مردم در مقیاس جهانی ایجاد کنی اما خیلی کارهای دیگر است که باید اول آنها را انجام دهم.
بعد از این حرف ها روزنامه واشنگتن پست در ماه جولای مطلبی با عنوان «دواین جانسون می گوید ممکن است نامزد ریاست جمهوری شود، او واقعا هم شانس بردن دارد» منتشر کرد که درباره احتمال او برای بردن انتخابات ریاست جمهوری نوشته شده بود. راک در اینستاگرام خود درباره این مطلب نوشت: «من عمیقا به کشورم اهمیت می‌دهم و ایده اینکه بتوانم روزی رییس جمهوری باشم و یک تاثیر مثبت واقعی داشته باشم بسیار جذاب است. اما تا آن روز ممکن، مهم‌ترین چیز در حال حاضر این است که رهبران فعلی و آینده کشورمان صادق باشند. باز هم ممنونم واشنگتن پست.»
وقتی دواین جانسون، در لیست ۱۰۰ چهره سال مجله تایم قرار گرفت، پیتر برگ هنرپیشه، نویسنده و کارگردان آمریکایی برایش نوشت: این مرد هر روز ساعت ۴ صبح بیدار می‌شود و به ندرت می خوابد. علاوه بر این، دواین شخصیتی باز و مسئولیت پذیر دارد که عموما باعث می‌شود آدم ها در کنارش حس خوبی داشته باشند. برخلاف بقیه قهرمان‌های اکشن، دواین دوست دارد به خودش بخندد و همین ویژگی است که او را به یکی از حیاتی‌ترین اجزای فیلم پرفروشی مثل «سریع و خشمگین» تبدیل می‌کند.
در هر حال پیشنهاد برگ این بود: دواین هشت سال فرماندار فلوریدا و بعد رییس جمهور آمریکا شود. او بهترین رییس جمهوری از زمان رونالد ریگان تا به امروز خواهد شد.
این در حالی است که ماه پیش اعلام شد این بازیگر به واسطه فهرست متنوعی از آثاری که در آن‌ها بازی کرده بیشترین درآمد را در میان تمام بازیگران جهان در سال ۲۰۱۵ دریافت کرده است.
در عین حال از او به عنوان فردی که بیشترین شانس دریافت EGOT (امی، گرمی، اسکار، تونی) را دارد، نام برده شد. وی در عین حال بهترین اکانت اینستاگرام را دارد و حداقل نیمی از ارزش اینستاگرام به خاطر اکانت راک است.
دواین جانسون شاید می‌توانست برنده انتخابت ماه نوامبر شود، البته اگر در آخرین لحظه تصمیم می‌گرفت وارد این رقابت شود، اما او فعلا برای بازی در فیلم «سریع ۸» بسیار سرش شلوغ است و فهرستی از فیلم‌ها را در برابر دارد که در آن‌ها بازی کرده یا باید بازی کند. بازی در سریال اچ بی او یعنی «Ballers»، بازسازی «جومانجی» و «دیدبان ساحلی» از جمله پروژه‌های اوست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟