کنسرت کولی های محبوب برای دومین بار در ایران+عکس

پوریا مطلبی روابط عمومی شرکت "اکسیر نوین" گفت: گروه اسپانیایی "کولی‌ها" به خوانندگی پل ره‌یس در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنند.
وی افزود: این کنسرت توسط موسسه "اکسیر نوین" با مدیریت محمدرضا خانزاده و "پرشیا فیلم " برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.
او ادامه داد: گروه 9 نفره "کولی‌ها" در تالار وحدت به اجرای موسیقی محلی اسپانیایی می‌پردازند. پل ره‌یس خواننده‌ و نوازنده سابق گروه جیپسی کینگز این گروه را به عنوان خواننده همراهی خواهد کرد.
مطلبی تأکید کرد: پل ره‌یس گیتاریست، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز به عنوان یک موسیقیدان بسیار خلاقانه و پرشور در اروپا، شمال و محافل آمریکای لاتین شناخته‌شده است. وی متولد مکزیک است. او در سال ۲۰۰۸ برای ادامه دادن به فعالیت‌های هنری خویش به اروپا نقل مکان کرد و هم اکنون ساکن نیویورک است.
مطلبی همچنین گفت: در موسیقی این هنرمند یک نیاز درونی برای حرکت و آزمایش وجود دارد که منجر به ایجاد یک سبک موسیقی-هنری منحصربه‌فرد شده است.
کنسرت "کولی‌ها" در دو روز و سه سئانس ساعت 18 و 21 در روزهای 23 و 24 مردادماه به روی صحنه خواهد رفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حایشه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 180732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟