پرستاران روز پرستار به خانه ها می آیند +عکس

سید حسن جعفری دستیار تهیه سریال «پرستاران» در خصوص چگونگی شکل‌گیری ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: حدود یک سال و نیم پیش وزارت بهداشت و درمان طبق آشنایی قبلی در مورد فعالیت این حوزه، از ما دعوت کرد و پیشنهاد ساخت این سریال داده شد. پس از دیداری که با دکتر هاشمی داشتیم، کار کلید زده شد.
وی افزود: پس از دیدار اولیه، علیرضا افخمی طرحی را ارائه داد و مورد قبول قرار گرفت. نگارش فیلم نامه با کمک تیم تحقیق و پژوهش حدود 14 ماه زمان برد که نهایتا به تصویب رسید. پس از آن حدود سه ماه روی پیش‌تولید کار کردیم.
وی افزود: فیلمبرداری ما حداقل 9 ماه طول می‌کشد و مخاطبان شاهد سریالی در 52 قسمت 45 دقیقه‌ای خواهند بود. اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، بهمن‌ماه و در روز تولد حضرت زینب (س) پخش این سریال آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: تدوین این مجموعه به صورت همزمان توسط افسانه افخمی انجام می‌شود و اگر تا بهمن بتوانیم 20 یا 30 قسمت تولید کنیم، پخش آن آغاز خواهد شد.
جعفری با اشاره به اینکه بازیگر ان جدید به سریال «پرستاران» اضافه خواهند شد، عنوان کرد: داستان‌های این سریال حادثه ‌ای است و به صورت اپیزودهای دو، سه و یا چهار قسمتی خواهد بود. بنا بر گستردگی قصه‌ها و با نوشتن قسمت‌های جدید بازیگر اضافه خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شباهت این فیلم به نمونه خارجی آن، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که آن سریال اصلا مد نظرمان نبوده است و به نوعی «پرستاران» با الهام از آن ساخته شده است.
جعفری با بیان این مطلب که در سریال «پرستاران» شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این سریال قطعا طنز نخواهد بود اما شاید موقعیت های طنز بسیار کوچکی در آن به وجود بیاید.
گفتنی است؛ فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی بازیگران اصلی «پرستاران» هستند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟