باجناق فامیل نمی‌شود!

لامار جوزف اودم "Lamar Odom" بسکتبالیست مطرح امریکایی یکی از همین افراد خوش شانس بشمار می‌آید؛ چراکه توانست با همراهی دوستان خود بویژه دوست و باجناق سابق خود کانیه اومری وست " Kanye Omari West" رپر و تهیه‌کننده موسیقی امریکایی بعد از حادثه نوادا به روال عادی زندگی خود بازگردد. لامار سرانجام پس از مدت‌ها بستری و دوری از جامعه، روزجمعه (دیروز) در فشن‌شویی که کانیه وست در مدیسن اسکوئر گاردن نیویورک ترتیب داده بود، شرکت کرد.

لامار اودم، ستاره سابق NBA بدنبال عواقب ناشی از حادثه نوادا مدت‌ها در بیمارستان بستری بود و احتمال می‌رفت بدلیل شدت جراحات دیگر نتواند راه برود، اما به مدد حمایت‌های کانیه توانست روند بهبودی خود را هر چه سریع‌تر طی کند.

لامار برای قدردانی از کانیه بواسطه الطافش در این دوران سخت، در کنار همسر سابق خود کلویی کارداشیان در این مراسم شرکت کرده بود.

با توجه به گزارشات ""TMZ، کانیه در تمام دوران سخت بستری لامار در کنارش حضور داشته و از هیچ کمکی دریغ نکرده است تا جایی که حتی کانیه شخصاً ترتیب سفر لامار و کلویی را با هواپیمای اختصاصی از لس‌آنجلس به نیویورک برای حضور در این مراسم داده بود.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مجله "People" عنوان کرده: "کلویی ولامار هر دو برای همسفر بودن در این پرواز موافق بودند و این سفر برای هر دو نفرشان بسیار هیجان‌انگیز بوده است."

برای این ستاره عرصه ورزش برگشت به روال عادی زندگی، اهمیت بسیار داشت؛ به‌نظر می‌رسد حضور در این مراسم به وی انگیزه لازم را برای سختکوشی و تمرکز دوباره روی کارهایش فراهم کرده است.

کدخبر: 21189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟