فوک خزر را دریابید

وی در توضیح این پست نوشت:

فوک خزری، تنها پستاندار ساکن دریای کاسپین است. این نماد و سمبل دریای کاسپین به دلایل گوناگون از جمله شکار قانونی، جهت تهیه پوشاک از خز زیبایش، در حال انقراض است. از آنجایی که فوک خزری در راس اکوسیستم دریایی قرار دارد حفظ آن مساوی با حفظ دریای کاسپین است. قدم اول برای حفظ این حیوان مخالفت با شکار قانونی آن است. فراخوان مخالفت با کشتار قانونی فوک خزری: جمع آوری امضا جهت توقف شکار قانونی فوک های خزری در مناطق شمالی دریای خزر، مرکز درمانی تحقیقاتی فوک خزری اعلام کرد:
جهت توقف شکار قانونی فوک‌های خزری در شمال دریای کاسپین، نیازمند همیاری و کمک همه شما عزیزان هستیم؛ با توجه به اینکه به زودی اجلاس COP6 با حضور نمایندگان سازمان ملل و پنج کشور حاشیه دریای خزر جهت اعمال قوانین و پروتکل‌های حفاظتی در راستای حفظ اکوسیستم دریای کاسپین برگزار می‌شود، و گروه حفاظت فوک خزری نیز در اجلاس مذکور شرکت خواهد داشت: بر مبنای گفت‌وگوهای صورت گرفته با نمایندگان UNEP در صورت ثبت رکورد 000'100 امضای الکترونیک توسط علاقمندان و دوستداران محیط زیست و حیات وحش، با هدف توقف شکار فوک خزری و حفاظت از این گونه ارزشمند و در معرض خطر انقراض، خواسته مذکور جنبه قانونی پیدا کرده و دولت‌های حاشیه دریای کاسپین موظف به اعمال قوانین جدید خواهند بود:
متن درخواست به زبان فارسی در سایت kaspika.org آورده شده است.

✳️ امید است با کمک شما عزیزان از فرصت به‌وجود آمده در جهت حفظ و بقای تنها پستاندار دریای کاسپین کمال استفاده را بکنیم. با تشکر از همه شما عزیزان.

⚪️ مرکز درمانی و تحقیقاتی فوک خزری لنی هارت
⚪️ انجمن نجات‌دهندگان حیات وحش خزر

کدخبر: 21204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟