ماجرای خواستگاری ادل از یک پسر

ادل دوشنبه شب با آغاز تور جهانی‌اش در بلفاست، ایرلند شمالی، بانی یک امر خیر شد و به یکی از هواداران‌اش کمکی درخور توجه و کم‌سابقه کرد.

ماجرا این‌گونه بود که این خواننده 27 ساله به تقاضای یکی از هوادارانش که دختری خجالتی از اسکس انگلستان بود، پاسخ مثبت داد و از جانب دختر از پسر مورد علاقه وی خواستگاری کرد.

خواستگاری نیز به‌این ترتیب شروع شد که ادل از دختر خجالتی که برای حضور در کنسرت ستاره دلخواهش به بلفاست سفر کرده بود، خواست که به روی سن برود. ادل سپس از دختر خواست که از همانجا درخواست ازدواج از پسر مورد علاقه‌اش را مطرح کند.

بگزارش رکنا، بدبال درخواست دختر، ادل و 11000 جمعیت حاضر در سالن کنسرت یکصدا پسر مورد نظر را برای گرفتن جواب بله، خطاب قرار دادند و فریاد زدند: "یالا، نیل! بگو بله". پس از دقایقی نفس‌گیر برای دختر بریتانیایی، نیل سرش را به نشانه پاسخ مثبت تکان داد و تمام حاضران را به وجد آورد.

ادل با تبریک به دختر و پسر، از این زوج خواست که برایش کارت عروسی بفرستند و گفت حتما در مراسم‌شان شرکت خواهد کرد.

خواننده آهنگ "همه از من سوال می‌کنند" در نخستین شب تورش در لباس ابریشمی سیاه رنگ با پولک‌دوزی که توسط کریستوفر بیلی طراح مد و مدیر ارشد اجرایی شرکت باربری طراحی شده بود، روی سن ظاهر شد.

خواننده برنده جایزه گرمی، عکس سیاه و سفیدی از خود و طرفداران‌اش از این شب خاطره انگیز را روز سه شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

کدخبر: 21776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟