حضور دروازه‌بان استقلال در مستند «دوباره زندگی»

سید علی سجادی تهیه کننده و کارگردان گفت: مستند «دوباره زندگی» برای اولین بار ساختار شکنی می‌کند و نسبت به دیگر برنامه‌ها متفاوت است؛ چراکه جسورانه بدون هماهنگی زنگ خانه ها را می‌زند و درباره مرگ و زندگی صحبت می‌کند.
وی ادامه داد: پروژه «دوباره زندگی» مجموعه مستندی است که با هدف ایجاد یک جریان سالم خودشناسی و خلق یک جهان بینی نو، به زندگی انسان رنگ و بویی تازه دهد. شاید این قدم، اولین گام مهم در این راه شگرف باشد و طبیعتا در طی مسیر نیازمند نقد و تجدید نظرهای مختلف شود. این برنامه از سال 1388 در ایران کلید خورد. چنین رویکردی برای نخستین بار بود که در رسانه ملی ایران تولید و به نمایش درآمد.
وی عنوان کرد: تاکنون در برنامه «دوباره زندگی» شاهد حضور صمد نیکخواه بهرامی، بهنوش بختیاری، امین آقا فرزانه، سید محمد حسینی (وزیر اسبق ارشاد)، مجید قمری (قهرمان بدنسازی) بوده‌ایم.
وی اظهار داشت: مهمان امروز «دوباره زندگی»، پرویز برومند دروازه‌بان اسبق استقلال است که وی را در یک موقعیت خاص قرار می دهیم که تصور نمی کند. اولویت ما برای مهمانان بیشتر مسئولان هستند و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنم در سایت مستند دوباره زندگی ثبت نام کنند تا بتوانیم با سوژه خود با آنها همراه باشیم.
سجادی خاطرنشان کرد: مستند «دوباره زندگی» ساعت 18:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. محمد صباغیان تدوینگر، مهدی شهسواری، محمد حاتمی و امین سروری فیلمبردارن، مهدی شهسواری صدابردار، مجید یحیایی دستیار کارگردان، مهدی زارع آهنگساز و معین سجادی خواننده تیتراژ از عوامل برنامه هستند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟