۱۱ یار اوشن زنانه شد+عکس

این پروژه که شاید در ردیف پروژه‌های برابری جنسی هالیوود جای بگیرد، قرار است با حضور ساندرا بولاک در نقش نخست این فیلم شکل بگیرد.
این فیلم داستان عده‌ای کلاهبردار را در یکی از ماموریت‌هایشان تصویر می‌کند که باید از سد موانع متعددی عبور کنند. در نسخه جدید این فیلم استیون سودربرگ به عنوان کارگردان و جورج کلونی در نقش کلاهبردار بزرگی به نام دنی اوشن، ظاهر شدند. آل پاچینو، برد پیت، مت دیمون، اندی گارسیا، جولیا رابرتز، دان چیدل، کاترین زتا جونز و بروس ویلیس دیگر بازیگران این فیلم و فیلم دوم و سوم آن با عنوان «۱۲ یار اوشن» و «۱۳ یار اوشن» را کامل می‌کردند.
چندی پیش اعلام شد دنی اوشن مجموعه دوم قصد دارد تهیه کننده یک «۱۱ یار اوشن» زنانه شود تا در کنار ساندرا بولاک تجربه یک همکاری دیگر پس از «جاذبه» و «این بحران ماست» را رقم بزند.
گری راس کارگردان فیلم «بازی‌های گرسنگی» هم برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است و استیون سودربرگ روی صندلی مشاور می‌نشیند.
فیلمنامه اولیه این اثر را نویسنده فیلمنامه «زنان کوچک»، یعنی الیوا میلچ نوشته است. این نخستین بار نیست که هالیوود با تغییر جنسیت بازیگران اصلی یک فیلم، آن را بازسازی کرده است و «گوست باسترز»، «دکتر استرنج»، «رازی درون چشم هایشان» و «مرد خاکستری» از دیگر نمونه‌های چنین تلاشی هستند. این در حالی است که هواداران مجموعه اصلی «گوست باسترز» به فیلم زنانه آن به شدت اعتراض کردند و کمپینی علیه آن به راه انداختند. پس از این که چندی پیش گفته ‌شد بازیگر مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» یعنی جنیفر لارنس هم در حال مذاکره برای پیوستن به بازسازی «یازده یار اوشن» است، چنین به گوش رسیده که بولاک قرار است نقش شصخیت اصلی فیلم را ایفا کند و در نقش خواهر بزهکار دنی اوشن یعنی جورج کلونی، ظاهر شود. سه گانه مردانه فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد، اما بینندگان و منتقدان این فیلم از کمبود شخصیت‌های زن این فیلم ناراضی بودند و با وجود این که جولیا رابرتز در نقش شخصیت «تس» در دو قسمت اول این فیلم ظاهرشد و کاترین زتا جونز و الن بارکین» نیز در قسمت‌های دوم و سوم وارد داستان شدند، اما بازیگران اصلی را مردها تشکیل می‌دادند. آخرین خبرها حاکی از این است که ملیسا مک کارتی هم‌بازی بولاک در فیلم «گرما» و کری واشنگتن نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟