لابی در نووهتل کلید خورد

«لابی» عنوان دومین اثر سینمایی محمد پرویزی به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان است، فیلمی اجتماعی با حضور بازیگرانی همچون؛ شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، شهرام حقیقت دوست، هستی مهدوی فرد، آرمان درویش، آزاده صمدی، مهسا همتی، سنبل اعظمی، سارا منجزی، الهام جعفرنژاد، ارسلان امینیان و... است.
«لابی» که نویسندگی آن را نیز پرویزی بر عهده داشته است، پس از دریافت پروانه ساخت، پیش تولیدی فشرده را پشت سر گذاشت تا به سرعت برای فیلمبرداری آماده شود و فیلمبرداری این فیلم از روز جمعه ١٨ تیرماه در نووهتل تهران آغاز شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لابی روایت آدمهایی ست که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی‌تفاوت می‌گذرند، و گاهی می‌مانند... هر مسافر قصه‌ای دارد.
همچنین درحالی که پیش از این گمانه زنی‌هایی در خصوص این فیلم توسط برخی از رسانه‌ها صورت گرفته بود کارگردان این فیلم سینمایی با بیان اینکه خبرهای مذکور فاقد صحت می‌باشند اظهار داشت علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اخبار رسمی پروژه سینمایی «لابی» به منابع رسمی خبری از قبیل روزنامه‌های کثیرالانتشار و خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟