برای نقش جیمز باند خیلی پیرم

این بازیگر انگلیسی و 43 ساله که از او به عنوان گزینه اول جایگزینی «دنیل کریگ» در مجموعه فیلم ‌های «جیمز باند» یاد می‌شود و هم‌اکنون مشغول بازی در فیل «فرارتر از پیشتازان فضا» است، در گفتگو با شبکه «ABC» آمریکا ار نامناسب بودن خودش از لحاظ سنی برای بازی در نقش این شخصیت محبوب سینمایی گفت.
مسن‌ترین بازیگری که در تاریخ سینما تاکنون در نقش مامور 007 «جیمز باند» بازی کرده «راجر مور» است و زمانی که در سال 1973 برای اولین بار در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» از این مجموعه بازی کرد 45 ساله بود.
«البا» که بازی در فیلم‌هایی چون «ثور»، «پرومته»، «جانوران بی ‌سرزمین» و سریال های معروف «وایر» و «لوتر» را در کارنامه هنری دارد، عنوان کرد: هنوز هیچ یک از عوامل مجموعه «جیمز باند» برای بازی در این فیلم با او تماس نگرفته‌اند و هیچ گفتگویی میان او و استودیوی فیلمسازی صورت نگرفته است.
«تام هیدلستون»، «آدریان ترنر»، «هنری کویل»، «دامیان لوئیس» و «تام هاردی» از جمله دیگر چهره‌های سینمایی هستند که نام آنها برای بازی در نقش «جیمز باند» مطرح شده است اما در صورتی که «ادریس البا» در نهایت به عنوان بازیگر این شخصیت معروف سینمایی انتخاب شود اولین «جیمز باند» سیاه پوست تاریخ خواهد بود.
فیلم «اسپکتر» یا «شبح» بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال 2015 توسط «سام مندس» کارگردانی شد و در آن «دنیل کریگ» برای چهارمین بار نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرد و در نهایت به فروش جهانی بیش از 872 میلیون دلار در سینماها دست یافت.
اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال 2012 با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.
سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟