فرهاد اصلانی از والدین خواست فیلم دختر را ببینند

فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی «دختر» گفت: من این فیلم را با عشق بازی کردم؛ چون فکر می‌کنم خانواده در اجتماع ما جایگاه مهمی دارد که اگر در مورد آن صحبت شود و مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد، بسیار عالی است.
وی افزود: من به عنوان یک پدر دغدغه خودم را نسبت به خانواده دارم و به پدران و دختران این کشور توصیه می‌کنم، فیلم «دختر» را ببینند و به آن توجه خاصی داشته باشند.
گفتنی است؛ فرهاد اصلانی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «دختر» جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره بین المللی فیلم مسکو از آن خود کرد.
شایان ذکر است؛ در فیلم «دختر» فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر و... بازی می کنند.
در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.
عوامل تولید این فیلم عبارتنداز:
تهیه کننده و کارگردان: رضا میرکریمى، نویسنده: مهران کاشانى، مدیر فیلمبردارى: حمید خضوعى ابیانه، تدوین: میثم موئینی، موسیقى: محمدرضا علیقلى،صدابردار: بهمن اردلان، طراحی و ترکیب صدا:امیر حسین قاسمی، مدیر هنری:محسن شاه ابراهیمی، چهره پرداز: سودابه خسروى، طراح لباس: منصوره یزدان جو، مدیر تولید:محمد صادق میرکریمی، عکاس: بهرنگ دزفولى زاده و مجری طرح و مدیر برنامه ریزی:جلیل شعبانی. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 99269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟