شکایت فدراسیون دوچرخه سواری از 4 ملی پوش برای انتشار عکس های سرمربی تیم ملی با زنان نامحرم

صمد محمدی در خصوص جلسه کمیته انضباطی چهار دوچرخه‌سوار که در فضای مجازی علیه سرمربی تیم ملی مطالبی را عنوان کرده بودند، گفت: طی جلسه‌ای که با خسرو قمری رییس فدراسیون و چهار دوچرخه‌سوار داشتیم مشخص شد که این ورزشکاران در فضای مجازی به سرمربی تیم ملی افترا زدند و به همین دلیل متهم شدند. بر همین اساس قرار بر این شد که برای خودشان وکیل بگیرند تا از حقوقشان دفاع کنند.

وی افزود: از آنجا که دوچرخه‌سواران به صورت شخصی به این موضوع نگاه کردند، باید با وکیل مدافع حاضر شوند، زیرا طبق ماده 697 قانون جرایم موارد تخلف و نشر اکاذیب داشتند که باید برای تک تک آنها پاسخگو باشند.

قاضی محمدی خاطر نشان کرد: چندی پیش عکس‌هایی از سرمربی تیم ملی در فضای مجازی منتشر شد که با هزینه بیت‌المال به برزیل رفته و با زنان نامحرم عکس گرفته که بعد مطابقت با الان مشخص شد آن عکس مربوط به پنج سال پیش در تایلند است.

رئیس کمیته انضباطی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: حال که جرم دوچرخه‌سواران در کمیته انضباطی مشخص شد،ه پرونده به دادسرای فرهنگ و ورزش ارجاع داده می‌شود تا قضات آن دادسرا در خصوص جرمشان تصمیم بگیرند. مسلما طبق قوانین مجازات اسلامی اگر فردی در رسانه ملی یا مواردی این‌چنینی نتواند پاسخگوی ادعاها و اظهارات خود باشد، به 6 ماه تا یک‌سال زندانی محکوم می‌شود که البته حکم شلاق نیز شامل این موارد می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟