از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی استاندار گفت: برخی برای کم اهمیت جلوه دادن تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در دولت تلاش می کنند

اسدالله رازانی گفت: برخی خود را مخالف سرسخت این دولت می پندارند و طبیعی است از موفقیت دولت خوشحال نباشند. مهم این است کرمانشاهیان از این اتفاق بسیار شادمان شدند

وی گفت: تاکنون 75 درصد از کارهای مربوط به روند اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور با موفقیت انجام شده و کارهای باقی مانده نیز با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: تا پیش از این پیگیری پروژه ها از طریق مراجعه به سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور گرفتن ابلاغ ها و تخصیص ها صورت می گرفت.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه اعتبارات اغلب پروژه ها ابلاغ و تخصیص یافته است، ادامه اظهار کرد: برخی از دستگاه ها مانند دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند و علاوه بر دریافت اعتبار، پروژه های خود را مدت هاست آغاز کرده و هم اکنون در مراحل پایانی اجرا قرار دارند.

استاندار کرمانشاه مجموع اعتبارات سفر رئیس جمهور را 1200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 60 در صد از این اعتبارات در سال جاری و مابقی در سال 96 تخصیص می یابد. اعتبارات سال جاری نیز تا پایان سال مالی جاری که پایان تیرماه سال آینده است هزینه خواهد شد. باقی مانده اعتبارات نیز در سال 96 جذب خواهند شد.

وی افزود: این تخصیص ها به دو صورت نقدی و اوراق مشارکت و اسناد خزانه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 246702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟