سرهنگ "یوسف ملک زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق تلفن 110 از سرقت Stealing به عنف یک دستگاه خودرو پراید در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با فعال کردن گشت های انتظامی ماموران خودرو پراید سرقتی را در سطح شهر مشاهده و برای متوقف کردن آن وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده و سرنشین آن دستگیر و برای ادامه تحقیقات به یکی از مراکز انتظامی منتقل شدند.
وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت به عنف خودرو پراید در شیراز اقرار، صحنه سرقت باسازی، از مال باخته دعوت و تمامی اموال مکشوفه به وی تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه با هماهنگی با مقام قضائی از منزل و مخفیگاه یکی از سارقان بازرسی در نتیجه دو دستگاه تلفن همراه همراه، یک قبضه اسحه کلت فندکی، یک عدد افشانه فلفلی، یک عدد سرنیزه، یک جفت کلاه کشی چشمی، دو جفت دستکش، یک عدد چراغ قوه،، یک عدد دوربین شکاری که معمولا این وسایل در سرقت مورد استفاده قرار می گیرد کشف شد.
سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات بعدی اقرار کردند این وسایل کشف شده را جهت آدم ربایی و اخاذی تهیه کرده بودند، اظهار کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟