سرهنگ "علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز ، ماموران پلیس Police مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح های ویژه موفق شدند، بیش از 110 کیلوکرم انواع موادمخدر رادر سطح استان کشف کنند.
وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح استان طی این مدت از شناسایی و دستگیری 434 متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان در این خصوص خبر داد و افزود: 26 دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار قرار گرفت و در نتیچه طی چهار مرحله ماموران موفق شدند، بیش از 51 کیلو گرم انواع موادمخدر را از متعهمان کشف کنند.
سرهنگ ثقفی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، گفت: این افراد باید بدانند حرکات آنان در ایام تعطیلات نوروز از نگاه پلیس بدور نخواهد بود و پلیس برابر قانون Law به شدت با آنان برخورد خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟