سرهنگ "رضا فیروزبخت" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران ایستگاه بازرسی بهادر آباد در حین کنترل خودروهای عبوری در محور شهرستان کهنوج -جیرفت به یک دستگاه کامیونت حامل خیار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود : در بازرسی اولیه ی از خودوری مذکور مشخص شد که داری جاساز مواد مخدر Drugs می باشد لذا برای بررسی دقیق تر به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی بیان داشت : در بررسی دقیق از خودرو 50 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در کف بار جاساز شده بود کشف شد.
سرهنگ "فیروزبخت" در پایان با اشاره به این مطلب که در این عملیات دو نفر متهم نیز دستگیر شد خاطرنشان ساخت : متهمان پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان خاطرنشان ساخت : طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باجدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری های مردم بیش از گذشته با ماموران پلیس تداوم یابد تا از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات خود از طریق سامانه 110 ، فعالیت سوداگران مرگ را ناکام بگذارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟